82 Reacties

25 dagen geleden

Reactie op Amy5

Nog even volhouden dames na de 12e week zullen de meeste kwaaltjes minder w ...
Echt? Dacht dat het nu juist zou afnemen.. ga volgende week met vakantie dan ben ik 9 weken! Hoop dat ik er alsnog beetje van kan genieten

24 dagen geleden

Ik heb zo'n pijn in m'n onderbuik. Ik heb de halve nacht liggen jammeren. M'n vriend zei nog, nou als dat de komende maanden zo blijft. Dan is het niet mis. M'n spijkerbroeken zitten nu dus ook vreselijk, terwijl ik nog maar 6 weken ben. Daarnaast ben ik super moe en half misselijk. Je moet maar denken er groeit een wonder in je 🙈🤍

24 dagen geleden

Ik ben het zat tegen iedereen te doen alsof het prima met me gaat maar ondertussen wil ik de hele dag in bed liggen, en kan ik niet eten zonder kotsneigingen te hebben. LAAT ME MET RUST

24 dagen geleden

Zit ik hier alleen kotsmisselijk op de bank terwijl mijn vriend gezellig aan het feesten is met de buren 🥲. Ik kan er kwaad en verdrietig van worden terwijl ik dat helemaal niet wil zijn. Die hormonen zijn geen kattepis 😂

24 dagen geleden

Ik voel me de hele dag steeds zo kut en overwhelmed en misselijk, kan wel janken. Mijn vriend is gelukkig wel mega lief en begripvol. Ik ben wel echt om de kleinste dingen direct over de zeik en kan me dan zo boos maken (niet naar hem toe gelukkig) maar voel me dan ook echt een naar mens. Alles maakt me chagrijnig en zo wil ik helemaal niet zijn. De roadrage nu is ook echt niet normaal, en ik denk bij alles met mij wil je niet fucken nu want ik ben zwanger en ik stamp je de grond in🙈😂

24 dagen geleden

IK BEN MOE 😂😂

23 dagen geleden

Wat heerlijk om zoveel herkenbaars te lezen zeg! Ik had dit bij mijn eerste helemaal niet. Nu voel ik me al weken ellendig, misselijk, moe en gewoon alles behalve happy. Veel last van mn buik, alles zit te strak, zelfs zwangerschapskleding voelt al teveel. En in geen enkele houding lig of zit ik fijn, hele tijd een gespannen buik. Morgen gaan we het de families vertellen maar heb er helemaal geen zin in. Ik voel me ook een stomme moeder voor mijn zoontje van bijna 2, kon vandaag niet veel meer dan op de bank hangen. Super moe zijn en dan 's nachts uren wakker liggen. Why?! Zo. Dat is eruit.

23 dagen geleden

Ik ben zooo moe en vind het verschrikkelijk elke dag weer een outfit te bedenken waarin je niet m’n buik ziet ivm nog niet bekendmaken🥲

23 dagen geleden

Ik merk dat ik steeds meer moeier wordt met maten van tijd en dag, en de MOODSWINGS zijn heftig niet normaal ene moment ben je aan het huilen om niks anders moment ben je weer heel vrolijk met je partner aan het praten.

23 dagen geleden

Ik heb de afgelopen 3 dagen gebloed en wel een goede echo gehad bij de 2e dag van de bloeding. Ik probeer er zo min mogelijk over na te denken maar zoek zo hard een bevestiging dat de baby nog in m’n baarmoeder zit.. ik ben geïrriteerd dat het allemaal zo lang duurt. Aanstaande woensdag een echo om te kijken of de baby er nog in zit 🥹 ik hoop dat alles goed is..

23 dagen geleden

Op dit moment super geïrriteerd. Geen idee waarom. Mijn vriend hoeft geen geluid te maken of ik ben boos. Ik ben alleen maar moe en er komt echt niks uit mij. Donderdag vertrekt mijn vriend voor 10 weken naar Amerika voor z’n werk en ik moet hier alles weer alleen doen. Dochter van 1,5 die soms het bloed onder m’n nagels vandaan haalt. Een hond die 4 keer per dag moet lopen en alleen maar stront vervelend is sinds ik zwanger ben. En ook niemand hoeft tegen me te zeggen: je wist van tevoren dat ie weg ging dus dan had je niet aan een 2e moeten beginnen… wat denk dat jullie dan wel weten hoe ik zou reageren.. dat zou dan een pure hormonale reactie zijn😅 ( en dat zijn vaak de heftigste reacties)

23 dagen geleden

Vandaag een lunch gehad. Op tafel stond: zalm, garnalen, paling, makreel, franse worstjes ... Ik zat zo te balen!

23 dagen geleden

Reactie op WaitingForBB3

Ik heb de afgelopen 3 dagen gebloed en wel een goede echo gehad bij de 2e d ...
Oehh jeetje succes en hopen op het beste

22 dagen geleden

Reactie op Pukkie5

Ik ben de hele dag zo misselijk moe en beroerd. Voel me zo rot dat ik nu h ...
Heel herkenbaar! 🥺 voel me er schuldig over dat ik nu even niet blij kan zijn.

22 dagen geleden

Ik heb net gewoon een gat geprikt met mijn sleutel in het fietsenzadel van mijn man zijn fiets omdat ik een oncontroleerbare woede aanval kreeg toen ik mijn rugzak niet uit mijn fietsmand kreeg en er een pakketje op de grond viel.. jeetje hebben meer mensen last van dit soort woedeaanvallen en dat ze het dan gewoon meteen af reageren 😅

21 dagen geleden

Ik wil even klagen haha.. me vriend word me denk ik al zat maar goed. Krampen in me onderbuik die gelukkig niet extreem zijn maar wel vervelend. Mijn borsten voelen beurs. Geen behoefte aan seks (wat mijn partner dan minder vind maar accepteert). Niet echt behoefte aan eten maar ik probeer het wel. Hoewel ik het toch lastig vind om gezond maar licht te eten. Vorige week bruine bloed alleen met afvegen, zaterdag na de seks bloed met afvegen en zondag bruin bloed met afvegen. Maak me er niet te druk om maar het is wel vervelend. Verder voel ik me heel goed door de dag heen en ben ik heel vrolijk. Okeeee dit was mijn klaag moment haha sorryyy❤️ Fijne zwangerschap gewenst aan iedereen en hopelijk irriteer je je niet aan mijn klaag moment

21 dagen geleden

Ik heb letterlijk overal last van. Moe, misselijk, hoofdpijn, zere borsten, duizelig, vieze smaak in m’n mond, vocht vasthouden (gelukkig niet zichtbaar), heeeeel veel nachtmerries (meerdere per nacht) waarbij ik helemaal in paniek, overstuur, jankend, zwetend wakker word en niet meer durf te slapen. Die nachtmerries vind ik nog het ergste van alle kwaaltjes, echt hele enge nachtmerries zoals dat de knuffels in de kamer van mijn dochtertje haar willen pakken, ik wakker word in een plas bloed, familie kwijt raak, alleen wakker word in een lege wereld, wereldrampen. Echt dood en doodeng! Ik ben zo moe, maar durf niet meer te slapen…

21 dagen geleden

Zo kots en kots misselijk en moe… morgen 7 weken, suprimal geprobeerd werkt niet, gember pillen werken ook niet, nu medicatie van de huisarts want ik hou niks binnen.. NOG GEEN VERSCHIL. Super dankbaar hoor maar ik kan zo nauwelijks voor ons 3 jarige zoontje zorgen 🥹 En dan zegt iedereen: OooOohhHh Dit DuuUrtTt MaaAr eeEeen PaAAar WekEn! 😅

21 dagen geleden

Hahahahaha!!!!!!!!

21 dagen geleden

Ik heb laatst(met zoontje in de auto omg) iemand die naar me toeterde keihard terug getoeterd, geparkeerd, de vinger gegeven en toen er snel vandoor gegaan. En toen achtervolgde dat busje ons... Psycho🫣🫣 ik heb dus ook last van misplaatste woede om niks. Verder elke dag bijna de hele dag misselijk, moe en prikkelbaar.