85 Reacties

11 uur geleden

Ik voel mij sommige dagen echt miserabel! Misselijk, doodmoe, zwak, ... En ik wil dit aan de mensen rondom me soms niet vertellen, omdat zij dit dan minimaliseren. Ze zeggen dan: 'het zit in je hoofd' of 'je bent nog maar zo ver hoor' (8weken). Hierdoor twijfel ik dan aan mezelf ookal voel ik me echt slecht.

11 uur geleden

Pff, ik was echt vergeten hoe langzaaaaam dit eerste trimester gaat. Zolang wachten op de volgende echo.. gelukkig deze keer wel wat afleiding van mijn dochter. Alleen ik zou al zoveel willen doen en regelen voor de komende baby, maar alle babyspullen hebben we nog op zolder liggen, gastouder is geregeld, kraamzorg is al geregeld. Wat kan ik nog doen? Ik ben zo vol van dat ik zwanger ben, maar ik weet gewoon niet meer wat ik ervoor kan doen in deze fase of waar ik nog meer over kan praten met mijn man 😅

4 uur geleden

Reactie op Shaunixdl

Ik voel mij sommige dagen echt miserabel! Misselijk, doodmoe, zwak, ... En ...
Verschrikkelijk hè! Die eerste weken voel je je het k*tst maar niemand die het weet.. daarna gaat iedereen er heel lief rekening mee houden maar dan gaat het eigenlijk wel weer 😖

één uur geleden

Ik ben moe, met vlagen misselijk, alles is gevoelig en doet pijn, ik heb steken en krampen en zeurende pijn in mijn buik, en mijn verlofdagen zijn wasted doordat ik ziek was tijdens mijn vakantie (die ik niet als ziekdagen meer mag opgeven omdat je dit volgens de regels binnen 24u moet doen, enz), en mijn k*tmanager heeft nergens begrip voor en zanikt ook nog eens over mijn verkeerd geschreven uren! Vandaag belde hij me speciaal op om over me heen te kotsen met zijn zedenpreek en kleineerde me door te zeggen dat "als ik die uren niet eens correct kan invullen, hoe ik dan mijn functie kan doen en dat de geloofwaardigheid dan ver te zoeken is". Ik kan hem nu wel de nek omdraaien! Stom achterlijk mens dat'ie is!!! 😡 Zo, dat is eruit.

één uur geleden

Zó moe dat ik soms een dag oversla met douchen, omdat ik toch maar de hele dag in bed of bank heb gelegen. Haren al ruim een week niet gewassen (ik heb heel lang haar, en wassen en drogen kost mij teveel tijd en energie, wat ik niet heb). Soms zelfs een dagje overslaan met tandenpoetsen. En ik voel me zo vies, maar zooooooo moe! 😫 ....en dan toch nog wakker liggen midden in de nacht. 🥲