8 Reacties

茅茅n maand geleden

Wel huilen (wenen), niet lachen, en veel frustraties. Ik was vandaag aan de telefoon met de verloskundige, die me niet kon helpen en me doorverwees naar het ziekenhuis. Dat raakte me meer dan normaal. Ik voelde de brandende tranen al opkomen. Vandaag tijdens werk zei m'n senior iets wat ik niet van hem gewend was. Het kwam bij mij over alsof hij zijn geduld even verloor. Maar verder was het ok en was er ook niks aan de hand. En toch raakte het me en zit ik er al de hele dag mee wat m'n humeur verpest. In de auto was ik tegen m'n partner aan het praten over mijn telefoongesprek met het ziekenhuis. Er was toevallig op dat moment een momentje dat hij even moest opletten vanwege een stomme bestuurder die iets raars uithaalde waar hij even over bromde. Maar daarna zei hij niks meer en reageerde niet eens op wat ik zei. In normale omstandigheden zou je schouders ophalen en je verhaal vervolgen. Ik however raakte gefrustreerd, 'kennelijk vind hij het niet belangrijk wat de ziekenhuis tegen me zei mbt mijn zwangerschap!' en was ik voor de rest van de hele trip humeurig en ongelukkig. Gisteren zelfs ruzie gemaakt met m'n zusje via de app. Zij moest zonodig dramaqueen spelen en ik heb daar momenteel niet het geduld meer voor, en daar reageerde ik op. Nadat ik haar gedempt had voelde ik me rot. Toen ging ik troost zoeken bij mijn partner, maar die was lichtelijk (maar zichtbaar) ge茂rriteerd vanwege dat de winkel waar we iets moesten ruilen al gesloten was omdat ik iets te laat naar beneden was gekomen (dat kwam door mijn ruzie met m'n zusje die uitliep). Dit uitte dus in tranen. En zo gaat dat al een paar dagen. 馃ゲ

茅茅n maand geleden

Reactie op Usagi

Wel huilen (wenen), niet lachen, en veel frustraties. Ik was vandaag aan de ...
Oeeh zwaar zeg馃ス Ik begrijp je helemaal mijne is meer aandacht krijgen denk ik doe gewoon kinderachtig馃槃 en ze lachen om mij want nornaal ben ik altijd een vrolijke dame en dat weten ze van mij. Ze weten dat het niet bij mij hoort馃槃 Hoop dat het echt tijdelijk is voor je want sommige dingen komen en gaan. Ik heb het nu ook ongeveer 3 dagen en vooral in de avonden heb ik gemerkt. Wens je een hele mooie dag 馃尭馃馃馃徎

茅茅n maand geleden

Ppfff.. hier ook steeds huilbuien uit het niets. Opeens slaat mijn mood om en kijkt mijn vriend mij aan en zegt " lynn wat is er? " en opeens begin ik te huilen 馃槄 Werkelijk geen idee waarom. Kan om de kleinste dingen huilen. Gelukkig kan mijn vriend mij weer goed troosten en rustig krijgen en later lachen we er weer om..鉂わ笍馃槀 Gisteren moest ik huilen omdat mijn vriend wat liefs zei hahahaha

茅茅n maand geleden

Reactie op LSylvia

Ppfff.. hier ook steeds huilbuien uit het niets. Opeens slaat mijn mood om ...
Ahahahhaahha dat is een goeie omdat hij wat liefs zei. Precies het zelfde hij zei je krijgt geld als je op vakantie gaat want ik ga alleen was al eerder geboekt voordat ik het wist. En omdat hy dat zei en ik dat zoooo lief vond begon ik te janken en hy verbaasd kijken van wat heb ik nou weer gedaan馃槀 Daarna ging ik er stuk om馃槀馃槀 Ey dit is toch niet normaal 馃ぃ馃き

茅茅n maand geleden

Reactie op Arzu23

Ahahahhaahha dat is een goeie omdat hij wat liefs zei. Precies het zelfde ...
Hahahaha de mijne zei " Jij kan dit h茅! 鉂わ笍 " omdat ik het allemaal nog erg spannend vind het zwanger zijn ( 1 okt eerste echo ) en toen moest ik huilen. Mijn vriend dacht ook echt van waarom huil je? Jaa sorryy dat is zoo lief wat je zegt HAHA. Maar heel stoer van je dat je alleen op vakantie gaat. Komt allemaal goed! 鉂わ笍ik vlieg morgen weer naar huis na 8 dagen Spanje met mijn vriend en alles ging prima. Alleen wat vaker rusten hihi.

茅茅n maand geleden

Reactie op LSylvia

Hahahaha de mijne zei " Jij kan dit h茅! 鉂わ笍 " omdat ik het allemaal nog erg ...
Oh blij om te horen want ik heb een topic hierover dat ik het best eng vind vakantie en zwangerschap. Ja ik was nog niet zwanger en kreeg het van hem als kadotje alleen hy kan niet mee. Maar alleen omdat hy dat zei begon te huilen馃槂Ja ik heb ook een hotel denk ook zo van rusten chillen in het hotel. Opeens had ik geen zin maar door de mooie reacties op me topic heb ik weer zin gekregen gelukkig. Alleen die lichte steken vind ik beetje eng als ik veel loop en sta馃

茅茅n maand geleden

Reactie op Arzu23

Oh blij om te horen want ik heb een topic hierover dat ik het best eng vind ...
Fijn dat je mede door de reacties op je topic weer zin hebt gekregen in vakantie!! Gewoon lekker rustig aan doen en lekker bij het zwembad hangen. Alvast een hele fijne en rustife vakantie! 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op LSylvia

Fijn dat je mede door de reacties op je topic weer zin hebt gekregen in vak ...
Ik ga me best doen鈽猴笍 Dankjewel馃馃尭馃馃徎