7 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik zou het gesprek aangaan met mijn werkgever, wie weet wat er voor goede oplossingen te vinden zijn. Ja het is wat vroeg, maar je hebt nu klachten waar nu een oplossing voor moet komen, niet pas over 2 maanden.

茅茅n maand geleden

Ik ben mama van 3, en daar buiten werk ik nog 50u als gastouder.. 馃 vroeg in bedje kruipen !

茅茅n maand geleden

Vroeg op bed en een dutje hier en daar als dat kan. Stabiliseert allemaal weer.

茅茅n maand geleden

Allemachtig. Knap hoe je dat doet馃憤馃徏 geen tips hier helaas behalve gesprek aan gaan voordat het echt niet meer lukt. Veranderingen doorvoeren kunnen even duren namelijk

茅茅n maand geleden

Reactie op Lobke

Ik ben mama van 3, en daar buiten werk ik nog 50u als gastouder.. 馃 vroeg ...
Respect even voor jou ten aller eerste 馃憣 Ik ga nu echt al om half 9 a 9 uur naar me bed, ik slaap zo'n 9 a 10 uur en na de ochtendspits met dochter ben ik al verrot en toe aan een dutje 馃ぃ馃ぃ馃ぃ vind het gewoon rond uit asociaal van mezelf 馃檲

茅茅n maand geleden

Reactie op Faysel

Allemachtig. Knap hoe je dat doet馃憤馃徏 geen tips hier helaas behalve gesprek ...
Lief 鉂わ笍 Normaliter is het gewoon prima te doen dat hele ritme. Maar nu met die extra vermoeidheid van de zwangerschap 馃槄 ik werk nu al de hele week thuis met het smoesje staking van het ov. Denk toch vanmiddag even me teamleidster op de hoogte brengen ondanks dat het zo vroeg is. 馃槄

茅茅n maand geleden

Respect hoor! Ik ben nu zwanger van de eerste en ben ook continu moe! Dus een peuter erbij en zoveel werken lijkt me heftig! Heel knap hoe je dit allemaal flikt hoor 馃憤馃徏