16 Reacties

茅茅n maand geleden

Mijn eerste echo was toen vaginaal. Succes!

茅茅n maand geleden

De eerste ging bij mij vaginaal met 8 weken. Maar dat legt er ook aan per praktijk en hoeveel weken je bent.

茅茅n maand geleden

Bij mij eerst via mijn buik. Maar mijn blaas zat zo vol dat ik moest gaan plassen haha en daarna was het net niet goed meer zichtbaar dus toen vaginaal

茅茅n maand geleden

Ik heb altijd vaginale echo鈥檚 omdat mijn baarmoeder diep in mijn buik ligt maar ik vind het niet erg, de eerste keer is misschien even onwennig maar het is het meer dan waard want het geeft een veel mooier en duidelijker beeld 馃槉 veel plezier bij je eerste echo!

茅茅n maand geleden

Mijn eerste echo was uitwendig, dus op mijn buik. Ik was toen 8 weken :)

茅茅n maand geleden

Mijn eerste echo was uitwendig met 8+4

茅茅n maand geleden

Ik zou gewoon zorgen voor een volle blaas. Kun je daar altijd nog plassen

茅茅n maand geleden

Eerste echo vaginaal op 8w3d

茅茅n maand geleden

Eerste echo gaat normaal altijd vaginaal omdat het nog zo klein is. Veel succes!

茅茅n maand geleden

Ligt er echt aan hoever je bent. Mijn eerst echo met 7+5 was inwendig. Vanmiddag de termijnecho met 10+5 en die is gewoon uitwendig. Voor de 8 weken is vaak inwendig omdat ze het uitwendig niet altijd goed kunnen zien begreep ik

茅茅n maand geleden

Met 7+6 de eerste echo gehad en was duidelijk te zien op de buik 馃槉

茅茅n maand geleden

Spannend! Ik had een eerste echo met 6w6d vaginaal. En toen met 7w5d ook vaginaal. Mijn volgende is met 11w1d en die is uitwendig. Alvast veel succes en plezier!

茅茅n maand geleden

Mijn eerste echo met 7+5 was uitwendig en was goed te zien! Maar verschilt idd per persoon

茅茅n maand geleden

Mijn eerste echo was met 6+2 en was uitwendig op de buik. Ondanks dat ik niet de slankste ben was het goed te zien. Je mag ook aangeven dat je liever eerst via de buik wil proberen als je dat prettiger vindt. Als ze het dan niet goed kunnen zien doen ze het inwendig. Heel begrijpelijk dat je het spannend vindt, succes vandaag! 馃崁

茅茅n maand geleden

Nou zojuist weer thuis en een kloppend hartje al kunnen zien gelukkig. Volgens de verloskundige ben ik 3 juni 2025 uitgerekend en dit was een uitwendig onderzoek. Zoooo blij鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Reactie op Mies鉂わ笍

Nou zojuist weer thuis en een kloppend hartje al kunnen zien gelukkig. Volg ...
Gefeliciteerd 馃コ 馃槉 wat een mooi nieuws