23 Reacties
vorig jaar
Ik heb nog helemaal geen buik, dit begint ongeveer bij week 12/16
vorig jaar
Voor mij is het ook de derde. Bij mijn eerste zag je niks tot een week of 18, bij de tweede kreeg ik bij 12 weken een buikje. Was uiteindelijk ook dikker en de baby was flink groter. Nu met bijna 11 weken ook al wel een buik. Erger dan de andere 2, maarja ook slappere buikspieren...
vorig jaar
Dit is mijn eerste zwangerschap ik ben nu 10,5 week. Maar mijn broeken passen echt allemaal niet meer. Ik denk wel meer een opgeblazen buik dan daadwerkelijk een ‘babybuik’. Al heb ik het idee dat het nu een beetje begint te komen.
vorig jaar
Ik zit bijna op 10w en geen enkele broek past mij nog. Ik kan ook niks verdragen die spant op m'n buik (legging, panty, ..)
Het is waarschijnlijk meer vocht, lucht en constipatie die het werk doet 😂 Het ziet er wel totaal niet zwanger uit, meer alsof ik gewoon enorm verdikt ben 😅
vorig jaar
Heel herkenbaar! Mijn eerste zwangerschap, nu op 9,5 week en ben ook echt opgeblazen. Vooral volle darmen (constipatie) en lucht. Geloof nooit dat dit al van het "kindje" is.
vorig jaar
Reactie op BlijeOchtendgloren782141
Ik heb nog helemaal geen buik, dit begint ongeveer bij week 12/16
Nou mijn buik was er al op week 8 haha 😜
vorig jaar
Mooie buiken al! Ik ben 13 weken zwanger en er is nog niet zoveel te zien. Tweede zwangerschap overigens. Alleen broeken gaan wat kraper zitten, maar dat is vooral mijn gevoel en niet aan de buitenkant te zien.