23 Reacties

25 dagen geleden

Ik heb nog helemaal geen buik, dit begint ongeveer bij week 12/16

25 dagen geleden

Ja! Dit is mijn tweede zwangerschap. en ik lijk al een stuk verder voor mijn idee.. maar het is meer lucht dan baby hoor haha! 🤣

25 dagen geleden

Hey! Hier ook 10 weken. Mijn buik is vooral in de avond erg opgezet.. Probeer nu naar het werk wel wat lossere dingen te dragen omdat je al wel iets ziet
Ja behoorlijk 😅 dit is dan ook derde zwangerschap voor mij

25 dagen geleden

Voor mij is het ook de derde. Bij mijn eerste zag je niks tot een week of 18, bij de tweede kreeg ik bij 12 weken een buikje. Was uiteindelijk ook dikker en de baby was flink groter. Nu met bijna 11 weken ook al wel een buik. Erger dan de andere 2, maarja ook slappere buikspieren...

25 dagen geleden

Ik heb echt wel al een buik. Dit is mijn derde kindje. Ik word er soms wel onzeker van. Nu 9+3 zwanger, maar ik had laatst iemand die vroeg of ik al over de helft was…

25 dagen geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap ik ben nu 10,5 week. Maar mijn broeken passen echt allemaal niet meer. Ik denk wel meer een opgeblazen buik dan daadwerkelijk een ‘babybuik’. Al heb ik het idee dat het nu een beetje begint te komen.

25 dagen geleden

Mijn laatste spijkerbroek zit echt wel (bijna) te strak al. Dit is wel mijn tweede zwangerschap

25 dagen geleden

Ik zit bijna op 10w en geen enkele broek past mij nog. Ik kan ook niks verdragen die spant op m'n buik (legging, panty, ..) Het is waarschijnlijk meer vocht, lucht en constipatie die het werk doet 😂 Het ziet er wel totaal niet zwanger uit, meer alsof ik gewoon enorm verdikt ben 😅

25 dagen geleden

Ik pas bijna niks meer, moet er zelf aan wennen maar is grotendeels darmenbuik. En misschien een beetje ver erbij van mijn constante eetlust... Bij de termijnecho zag ze veel lucht in mijn darmen zitten, ik geloof het zo want ze werken ook al traag 😄

25 dagen geleden

Heel herkenbaar! Mijn eerste zwangerschap, nu op 9,5 week en ben ook echt opgeblazen. Vooral volle darmen (constipatie) en lucht. Geloof nooit dat dit al van het "kindje" is.

25 dagen geleden

Hier 9 weken, wel van tweeling ❤️

24 dagen geleden

Enorm opgeblazen ja. Ben nu 10w6d. Mijn broeken gaan niet meer dicht, zitten ook niet lekker meer. Dus draag rokken en jurkjes, maar daar zie je mijn buik ook overduidelijk... Morgen even de stad in voor broeken. Overmorgen n echo, dus ben benieuwd!

24 dagen geleden

Reactie op BlijeOchtendgloren782141

Ik heb nog helemaal geen buik, dit begint ongeveer bij week 12/16
Nou mijn buik was er al op week 8 haha 😜

24 dagen geleden

Ik ben nu 13w2d en het darmenbuikje is weggetrokken heb ik het idee. Je ziet bij mij wel al duidelijk een zwangerschapsbuikje. Dit is mijn tweede zwangerschap

24 dagen geleden

Ruim 14 weken en helaas nog niets. Heb overgewicht en van mezelf al een buikje dus voordat het duidelijk is dat er een baby groeit duurt het wel even denk ik haha

24 dagen geleden

Nu op 12 weken❤️

24 dagen geleden

Bijna 11 weken👶🏼👶🏼

24 dagen geleden

Ik ben morgen 11 wkn😊

24 dagen geleden

Mooie buiken al! Ik ben 13 weken zwanger en er is nog niet zoveel te zien. Tweede zwangerschap overigens. Alleen broeken gaan wat kraper zitten, maar dat is vooral mijn gevoel en niet aan de buitenkant te zien.