10 Reacties

16 uur geleden

Oh en de laatste fles ophogen naar 210 ml hebben we ook geprobeerd > Dit resulteerde 2x in heel veel overgeven dus dat gaan we niet nog een keer proberen.

16 uur geleden

Het is echt heel vervelend dat je daarna niet meer kan slapen, maar blijkbaar heeft je kindje dit nodig… dus ja hoe vervelend het ook is, maar gewoon je kindje volgen en even accepteren dat het nou eenmaal zo is😅? Er komt wel een tijd dat ze doorslapen; maar dit is nu eenmaal wat er allemaal bij komt kijken😊

16 uur geleden

Mijn eerste 2 waren pas met 14 maanden van de nachtfles af. Mijn jongste komt nu ook nog 1x. Overdag minder ik in hoeveelheid. Snachts is het nog 210ml

16 uur geleden

Reactie op MollySjaakGuus

Het is echt heel vervelend dat je daarna niet meer kan slapen, maar blijkba ...
Jup, zo denk ik er ook over.. het is zwaar dat eerste jaar, maar beter aan toegeven. Het wordt vanzelf beter!

14 uur geleden

Het is toch een kwestie van accepteren. Je kindje heeft het nodig zoals je zelf merkt.
Geef je de fles in har donkere kamer terwijl ze in haar bed blijft liggen? Zo niet, wellicht helpt dat met daarna verder slapen?

12 uur geleden

Onze zoon heeft precies hetzelfde gehad, uiteindelijk tot hij 14 maanden was. Toen stopte hij er zelf ineens mee. We hebben daarvoor álles geprobeerd - net als jullie -, maar hij had het blijkbaar simpelweg nodig. Ik ben bang dat er niets anders op zit dan haar behoefte accepteren en proberen om voor jezelf een slaapritme/-routine te vinden waarmee je toch aan genoeg slaap komt. Onwijs vervelend maar geloof me, het komt goed!

12 uur geleden

Reactie op VerfijndeKoraalrif979821

Geef je de fles in har donkere kamer terwijl ze in haar bed blijft liggen? ...
Ja dit doen we altijd met de nachtfles!
Oh sorry, ik las het verkeerd. Dacht dat je dochter niet meer kon slapen na die fles maar jij kan niet meer slapen. Ook heel vervelend! Slaapt je partner wel sneller in? Kan hij/zij dan wakker worden en die fles geven? Doe jij oordoppen in en word je hopelijk niet wakker
Ik vind een halfuur wel lang. Heb je ook al een snellere speen geprobeerd? Wij hebben nu nr 3 van dr brown.