20 Reacties

één maand geleden

13 weken

één maand geleden

Daarna kan je zwanger tabletten nemen maar dit is een optie

één maand geleden

Toevallig heb ik gisteren gelezen dat als je foliumzuur slikt tot na de 10e week van je zwangerschap dit kan zorgen voor obesitas bij je nog ongeboren kind, ik slik zelf multi zwanger van de Etos dus ik heb geen ervaring met degene die jij hebt.

één maand geleden

Ik slik vitakruid mama dag en nacht de hele zwangerschap door

één maand geleden

Reactie op Faysel

Ik slik vitakruid mama dag en nacht de hele zwangerschap door
Deze slik ik ook inderdaad, vk gaf zelfs aan dat je ze na de zwangerschap nog door kan slikken als je nog over hebt. Ook met borstvoeding. Heb ik bij mijn dochter ook gedaan. Zonde anders om weg te gooien.

één maand geleden

Reactie op SamDWO

Deze slik ik ook inderdaad, vk gaf zelfs aan dat je ze na de zwangerschap n ...
Jaa op het potje van laveen staat ook voor (aanstaande) moeders & tijdens de borstvoedingsperiode. Maar vind het zo lastig want de een zegt dit en de ander dat. Zoveel verschillende theorieën haha

één maand geleden

Reactie op Nerissje

Toevallig heb ik gisteren gelezen dat als je foliumzuur slikt tot na de 10e ...
Ooh echt waar? Vind het zo gek ook, want mn vk zegt dus na drie maanden, maar op het potje staat dus ook dat het de hele tijd kan en zelfs tijdens borstvoeding.

één maand geleden

Reactie op SamDWO

Deze slik ik ook inderdaad, vk gaf zelfs aan dat je ze na de zwangerschap n ...
Zeker!!!! Je geeft zoveel aan je baby en bent in herstel. Zeker nog 3 maanden door blijven slikken. Met dat slaaptekort kun je wel wat extra vitamientjes gebruiken hoor. Het heet ook mama dag en nacht dus is geschikt voor zwangerschap en jong moederschap

één maand geleden

Ik moest even zoeken maar heb het gevonden

één maand geleden