20 Reacties

één maand geleden

13 weken

één maand geleden

Daarna kan je zwanger tabletten nemen maar dit is een optie

één maand geleden

Toevallig heb ik gisteren gelezen dat als je foliumzuur slikt tot na de 10e week van je zwangerschap dit kan zorgen voor obesitas bij je nog ongeboren kind, ik slik zelf multi zwanger van de Etos dus ik heb geen ervaring met degene die jij hebt.

één maand geleden

Ik slik vitakruid mama dag en nacht de hele zwangerschap door

één maand geleden

Reactie op Faysel

Ik slik vitakruid mama dag en nacht de hele zwangerschap door
Deze slik ik ook inderdaad, vk gaf zelfs aan dat je ze na de zwangerschap nog door kan slikken als je nog over hebt. Ook met borstvoeding. Heb ik bij mijn dochter ook gedaan. Zonde anders om weg te gooien.

één maand geleden

Reactie op SamDWO

Deze slik ik ook inderdaad, vk gaf zelfs aan dat je ze na de zwangerschap n ...
Jaa op het potje van laveen staat ook voor (aanstaande) moeders & tijdens de borstvoedingsperiode. Maar vind het zo lastig want de een zegt dit en de ander dat. Zoveel verschillende theorieën haha

één maand geleden

Reactie op Nerissje

Toevallig heb ik gisteren gelezen dat als je foliumzuur slikt tot na de 10e ...
Ooh echt waar? Vind het zo gek ook, want mn vk zegt dus na drie maanden, maar op het potje staat dus ook dat het de hele tijd kan en zelfs tijdens borstvoeding.

één maand geleden

Reactie op SamDWO

Deze slik ik ook inderdaad, vk gaf zelfs aan dat je ze na de zwangerschap n ...
Zeker!!!! Je geeft zoveel aan je baby en bent in herstel. Zeker nog 3 maanden door blijven slikken. Met dat slaaptekort kun je wel wat extra vitamientjes gebruiken hoor. Het heet ook mama dag en nacht dus is geschikt voor zwangerschap en jong moederschap

één maand geleden

Ik moest even zoeken maar heb het gevonden

één maand geleden

Ja dat artikeltje zag ik ook.. maakte me ook een beetje bang want ik slik het al twee jaar omdat het helaas heel lang duurde. En op mijn multivitamine waar het dus bij in zit, staat dat het ook tijdens de borstvoeding nog goed is.. dus ik ga het denk ik bij mijn eerste echo volgende week even vragen. Misschien kan ik wel over naar een multivitamine na zo'n 10 weken zonder foliumzuur.. zal ook een hele hoop geld schelen. Die ik nu heb ik echt heel duur haha!

één maand geleden

Reactie op Nerissje

Ik moest even zoeken maar heb het gevonden
Dankjewel!!

één maand geleden

Wie o wie wilt er drie potjes Laveen Vega Multi Mama overnemen?😅

één maand geleden

Reactie op Nerissje

Ik moest even zoeken maar heb het gevonden
Dit is al een heel oud artikel. Toentertijd was ik ook zwanger en heb dit nagevraagd bij mijn vk. Die gaf aan dat dit nog niet goed wetenschappelijk onderbouwd was, dus dat ik me er geen zorgen over hoefde te maken. Aangezien je geen nieuwer artikel hebt kunnen vinden, lijkt het mij dat het dus storm in glasxwater is geweest. Maar navragen bij je vk kan nooit kwaad 😉

één maand geleden

Reactie op Mimi-88

Dit is al een heel oud artikel. Toentertijd was ik ook zwanger en heb dit n ...
Ik ga het zelf ook navragen bij de VK. Maar dit is een screenshot van 10 september in deze app..... wat moet je geloven.......

één maand geleden

Reactie op RooS1992x

Ik ga het zelf ook navragen bij de VK. Maar dit is een screenshot van 10 se ...
Die had ik ook gekregen en die kon ik dus zo snel niet vinden

één maand geleden

Ik heb vanmorgen een afspraak gehad bij de verloskundige en die gaf ook aan dat dit niet goed wetenschappelijk onderbouwt is. Ze schrok ook dat dit in deze app stond, ze gaf mij als advies om het gewoon te blijven slikken omdat het toch wel heel belangrijk is.

één maand geleden

Reactie op DNLG

Ik heb vanmorgen een afspraak gehad bij de verloskundige en die gaf ook aan ...
Ah dat is fijn om te horen! Lekker dat ze dit soort berichten hier zo klakkeloos delen.. alsof je nog niet bang genoeg wordt van vanalles haha

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Ah dat is fijn om te horen! Lekker dat ze dit soort berichten hier zo klakk ...
Nouja mijn vk zegt dus maar drie maanden slikken. Dus ‘zo klakkeloos delen’, zo bedoelde ik dat niet. Ik word idd ook bang van alles daarom vroeg ik duidelijkheid omdat de 1 a zegt en de ander b.

één maand geleden

Reactie op rachel6820

Nouja mijn vk zegt dus maar drie maanden slikken. Dus ‘zo klakkeloos delen’ ...
Alleen maar goed dat je navraagt en anderen er evt ook op wilt attenderen 😉👍 Het is soms ook een wirwar aan adviezen, laat staan wat je na de geboorte allemaal nog aan tegenstrijdige adviezen gaat krijgen 🙈 Volg je eigen weg (samen met je partner) daarin is mijn advies 😉 Gaf jouw vk ook een reden voor het enkel 3 maanden slikken van foliumzuur of enkel dat?