95 Reacties

één maand geleden

9 jaar! Ik 26 en hij 28.

één maand geleden

5 jaar samen, waarvan 2 jaar getrouwd💕 ik 26, hij 28.

één maand geleden

Hey, Ik ben nu 9.5 jaar samen met mijn partner. Mijn eerste zwangerschap was toen ik 22 was en we net een jaar samen waren. We woonden wel al samen vanaf het begin dus dat scheelde al veel vond ik.

één maand geleden

10,5 jaar samen met partner. Niet getrouwd. Zoontje van 2.

één maand geleden

Ik ben 8 jaar samen met mijn vriend. Hij is 27 en ik 26. Dit wordt onze 3e kindje 🤍

één maand geleden

5,5 jaar samen met mijn man. We zijn getrouwd in juni. Hij is 30, ik ben 27 😊

één maand geleden

Wij zijn 5,5 jaar samen bijna en bijna 2,5 jaar getrouwd 😊 na ons huwelijk meteen begonnen, maar duurde helaas wat langer. Ik ben nu 33 en hij 36.

één maand geleden

8,5 jaar samen waarvan twee jaar getrouwd. Mijn man is 30 en ik 33 jaar. Nu in verwachting van ons eerste kindje 🥰

één maand geleden

8 jaar en 7 jaar getrouwd. We zijn 28 & 27. Dit is ons 4e kindje ❤️

één maand geleden

12,5 jaar samen waarvan 5 jaar getrouwd. Ik 27 hij 31. Hebben een zoontje van bijna 2 jaar

één maand geleden

Bijna 8 jaar samen en 2 jaar geregistreerd partner. Samen al een dochter van 1,5 en beide 25 jaar oud 🤍🫶🏼

één maand geleden

Wij zijn ook net drie jaar samen. Hij 31 en ik 27

één maand geleden

3 jaar samen feb 4 jaar ik ben 32 en hij 31 ej we wonen 2 jaar samen

één maand geleden

Wij zijn beide 26, samen sinds november dus nu 10 maanden🤭. We wisten gewoon al snel de juiste voor elkaar te zijn. We hebben in mei samen een huis gekocht waar we volgende week eindelijk de sleutel van krijgen dus een perfecte nieuwe start voor ons 3'en dan🥰. We zijn van plan eind dit jaar/begin volgend jaar een geregistreerd partnerschap te nemen

één maand geleden

12 jaar samen 😊. Ik ben nu 26 en hij 30. We hebben sinds mei 2022 een zoontje en dit wordt ons tweede wondertje ❤️

één maand geleden

Ik ben 23 en hij is 25. We zijn 5 jaar samen en 1.25 jaar getrouwd

één maand geleden

3 jaar samen en wonen ook al 3 jaar samen 🤗

één maand geleden

We zijn allebei 29 en 11 jaar samen 🥰

één maand geleden

28 en 29, we zijn ruim 11 jaar samen en 4 jaar getrouwd

één maand geleden

32 en 31, 13 jaar samen, 2 jaar verloofd, dochter van sept 22 en nu een tweede kindje mei 25😍