95 Reacties

één maand geleden

Ik ben 35 en mijn man is 41. We hebben al een zoontje van 9, een dochter van 6 en uitgerekend voor begin mei. We zijn bijna 18 jaar samen en deze maand zijn we 10 jaar getrouwd.

één maand geleden

Ik ben zelf 24 en mijn vriend is 26. Wij zijn bijna 8 jaar samen 🥰

één maand geleden

ik ben 30 en mijn man is 36, dit wordt ons 2e kindje. ons dochtertje is vandaag 3 geworden 🥰

één maand geleden

8 jaar samen🥰

één maand geleden

Ruim 10 jaar samen, waarvan 3,5 getrouwd. We hebben al een kindje van bijna 3.

één maand geleden

Ik heb al een kindje uit een vorige relatie die mijn vriend al als vader ziet en hij haar dochter , en verwacht nu samen tweede kindje ♥️💙 We zijn 4 jaar samen en waren 2 jaar bezig om kindje mogen krijgen

één maand geleden

9 jaar samen, 5 jaar getrouwd, 3e kindje. We zijn allebei 26 :)

één maand geleden

Reactie op Jol-z

ik ben 30 en mijn man is 36, dit wordt ons 2e kindje. ons dochtertje is van ...
Van harte gefeliciteerd 🥳

één maand geleden

7 maanden. Wij hebben in korte tijd veel meegemaakt samen. Wij wisten al snel dat wij de rest van ons leven met elkaar willen delen. Proberen zwanger te worden was een gezamenlijke bewuste keuze. Ik had last van aanhouden klachten (tussentijds bloedvlies in de menstruatie cyclus) door pil gebruik. Ik liep bij de gynaecoloog. Hij adviseerde een andere pil waar ik slecht op reageerde. Ik herkende mijzelf niet terug. Het alternatief was stoppen met de pil. Wij willen beiden graag kinderen en onder het mom van “ als het komt dan komt het” ben ik gestopt. Drie maanden later was ik zwanger. Wij zijn dolgelukkig.

één maand geleden

11,5 jaar samen. Ik ben 28 en hij is 30.

één maand geleden

18 jaar samen Hij is 33 en ik 32

één maand geleden

21 jaar. Ik ben 38, hij 40.

één maand geleden

5 jaar samen. Vorig jaar een huis gekocht. Nu 5 weken zwanger van ons eerste kindje. Wij zijn 29 en 32.

één maand geleden

Bijna 5 jaar. Hij is 30, ik 28

één maand geleden

Ik ben bijna 9w zwanger en uitgerekend 30 april dus kan mei zijn ook en amper 4 maand samen🙈🙈🙈 Was niet helemaal de bedoeling maar welkom

één maand geleden

Ik ben 32, hij 35. 3 jaar samen, mei dit jaar getrouwd.♡ En nu 4wkn+6dgn

één maand geleden

Ik ben 31, hij is 38. Zijn iets langer dan 9 jaar samen en sinds 12-5-21 geregistreerd partners ❤️ vandaag 14 DPO en net een prachtige test mogen vasthouden!

één maand geleden

Wij zijn 25&24 en zijn 10 jaar samen 🤍 Hebben 1 kindje van 2,5jr 🩵

één maand geleden

Wij zijn 36&48 en anderhalf jaar samen en 4 + 5 zwanger op dit moment.

één maand geleden

Wij zijn 25 en 28, 6 jaar samen en hebben al een kleine van net 1 rondlopen. Nu 7 wk zwanger van nummerooo twee