95 Reacties

één maand geleden

10 jaar samen & 1,5 jaar getrouwd ❤️ Ik 32, hij bijna 31 :)

één maand geleden

Meer dan 3 jaartjes alweer samen🥰 hij 20, ik 19 :) ons 1e kindje nu al op weg, echt een droom voor ons😇 Hebben ook al ons eigen huisje dus helemaal leuk

één maand geleden

Mijn vrouw is 30 en ik 33jaar we zijn 11jaar samen en 8jaar getrouwd 🥰 en in mei verwachten we ons eerste kindje

één maand geleden

Ik ben 29 en bijna 5 jaar samen met mijn partner. 24 mei uitgerekend!

één maand geleden

Zo leuk te lezen van iedereen! Ik ben 25, mijn man 28. 5 jaar samen waarvan 1,5 jaar getrouwd. Bijna 5 weken zwanger dus heel pril maar super blij

één maand geleden

3 jaar samen waarvan anderhalf jaar getrouwd. Ik word dinsdag 23 en mijn man is 24. We zijn nu 8 weken zwanger van onze eerste🤗 kindje😊

één maand geleden

9 jaar samen, waarvan 2,5 getrouwd en dochter van 3, nu zwanger van de 2e

één maand geleden

15 jaar samen en 2,5 jaar getrouwd. ❤️ Zoontje van 2 jaar! 🩵

één maand geleden

Wij zijn 1 jaar samen, ik volgende maand 34 en hij 31

één maand geleden

Bijna 2 jaar samen en eind vorig jaar samen een huis gekocht en 31 maart er gan wonen

één maand geleden

Ik ben 23, hij 29 en we zijn 7 jaar samen, morgen gaan we trouwen. We hebben een zoontje van 1,5j en ik ben pril zwanger van baby nr 2🥰

één maand geleden

10 jaar samen, 7 jaar getrouwd. Ik ben 26 en mijn man 27 en we hebben een zoontje van 1

één maand geleden

Ik ben 32 en mijn vriend is 40. We zijn ander half jaar samen en pril in verwachting van ons eerste kindje 🤗

één maand geleden

Ik ben 36 en mijn vriend 37 bijna 18 jaar samen ( 1 januari 2007 ) same 3 kindjes een dochter van 8 een dochter van 3 , 1 sterrekindje en nu 7 weken zwanger van nummer 4

één maand geleden

15 jaar samen waarvan 1 jaar getrouwd. Beiden 31 jaar.

één maand geleden

38 en 40. We zijn 11 jaar samen en dit is mijn tweede zwangerschap.

één maand geleden

Wij zijn anderhalf jaar samen in mei getrouwd en nu acht week zwanger van ons eerste kindje mijn man is 31 en ik ben 22☺️

één maand geleden

Wij zijn 6 jaar samen. Wij hebben al een zoontje van 3,5 jaar en nu in verwachting van ons 2e kindje! 🥰 wij zijn 33 en 34 jaar oud

één maand geleden

9 jaar! 🥰, samenwonend sinds 6,5 jaar en verloofd sinds een jaar haha. Beiden 27. Dat wordt dus een bruiloft plannen binnen de komende maanden 😝

één maand geleden

Mijn man en ik zijn 10 jaar samen, 3 jaar getrouwd, beide 34. We hebben een dochter van 3 en ben nu zwanger 7+2. Door meerdere miskramen is dit het 7e kindje wat ik draag. Hopelijk mogen we van deze kleine nog heel lang genieten.