9 Reacties

één maand geleden

Je mag er 2 weken bij optellen. De eerste 2 krijg je altijd cadeau. Maar 6 september positieve ovulatietest en 11 oktober echo is toch geen 8 weken? Het is dan wel 8 weken na je laatste menstruatie. En die mag je aanhouden.

één maand geleden

Klopt misgerekend, sorry! Het verschil is 5 weken, dus zou dan volgens mij berekening 7 weken zijn. Dus voor nu ben ik dan 5+6 zwanger?

één maand geleden

Nee je zou nu 4+4 zijn ongeveer. Als je 6 september een positieve ovulatietest had dan ga ik er van uit dat 7 september je eisprong was, en dus 2 weken later ben je 4 weken (dus 21 september) en nu zijn we 4 dagen na 21 september 😊 dus 4+4

één maand geleden

Je zal rond 7 weken je eerste echo hebben 😊 zo heb ik het altijd gerekend en ik zat er altijd boenk op 😊 van 4 kindjes al 😉

één maand geleden

Als je een precieze cyclus hebt kan je gaan rekenen vanaf je menstruatie en dan kan dat meestal gaan kloppen, maar het meest correcte is om te beginnen vanaf je eisprong + nog 2 weken extra 😊

één maand geleden

Reactie op Lobke

Als je een precieze cyclus hebt kan je gaan rekenen vanaf je menstruatie en ...
Ik heb inderdaad geen regelmatige cyclus. Bedankt voor de uitleg! Ik heb dan exact op 7 weken de eerste echo. Ik dacht dat ze deze pas plannen vanaf 8 weken?

één maand geleden

Reactie op Anoniem2929

Ik heb inderdaad geen regelmatige cyclus. Bedankt voor de uitleg! Ik heb da ...
Ja klopt zal dan op exact 7 weken zijn, of 6+6 want na een positieve ovulatietest kan het 48u duren voor het eitje springt, dus ofwel 7 september gesprongen of 8 september, haha ingewikkeld allemaal 😅 Maar ik denk dat het geen kwaad kan dat je een weekje vroeger een echo hebt, en al zeker niet als je een onregelmatige cyclus hebt. Komt goed 😊

één maand geleden

Reactie op Lobke

Ja klopt zal dan op exact 7 weken zijn, of 6+6 want na een positieve ovula ...
Ik hoop het zo. Heb een behoorlijke angst voor dat het misgaat, nergens op gebaseerd maar de dagen gaan heel traag voorbij. Zal er wel bij horen, maar durf nog niks te kopen of bijv. een negen maanden dagboek te kopen

één maand geleden

We zijn hetzelfde 15 aug laatste mensturatie ben nu 5.6 zwanger uitgerekend 22 mei. 12 oktober eerste echo omdat mijn vriend dan mee kan komen is op een zaterdag🍃🌼