9 Reacties

3 dagen geleden

Ik probeer zoveel mogelijk naar mn zij te rollen maar buik ligt gwn zoveel lekkerder😅 Ook heb ik het gevoel dat de krampen en steken dan een stuk erger zijn! Is dit herkenbaar voor andere?

3 dagen geleden

Hoi! Zolang het kan, kan je gewoon op je buik slapen heb ik begrepen. Vooral als je buik straks groter wordt en richting het 3e trimester raden ze aan om op je linkerzij te slapen. Ik ben normaal ook deels een buikslaper, maar durf het nu niet meer haha.

3 dagen geleden

12+4 en slaap ook op m’n buik. Ik kan anders ook gewoon niet in slaap vallen, dus dat wordt nog wat 🙈

3 dagen geleden

Ik ben een buikslaper, nu bijna 12 weken zwanger van ons tweede kindje, en moet nu al op mn zij liggen omdat de buik al best groot is😅 ik wil nog wel eens half op mn zij half op mn buik liggen..😅

3 dagen geleden

Hier ook een buik slaper of linkerzij. Op buik lukt nog, maar niet lang meer..

3 dagen geleden

Als het lukt is het het beste om op je linker zijn te slapen voor als de buik groter word. Gelukkig is dit altijd mijn voorkeurs kant geweest dus lukt automatisch gelukkig

3 dagen geleden

Ik slaap dus ook altijd op mijn buik. Eerste zwangerschap vond ik het heel lastig omdat ondanks dat de buik groter werd ik toch nog automatisch bijna op mijn buik sliep… ik heb toen een zwangerschaps/voedingskussen gekocht waardoor ik wel gewoon op mijn zij blijf liggen. 😅 maar voor nu geniet ik er nog even van dat ik wel op mijn buik nog kan liggen. 🫣

3 dagen geleden

Zolang ik op mijn buik kan blijven slapen, blijf ik op m'n buik slapen. Maar ik slaap ook wel veel op m'n zij. Je kunt voorlopig echt nog gewoon slapen zoals jij dat prettig vind.

2 dagen geleden

Ik heb een snoozz kussen besteld