17 Reacties
16 dagen geleden
Hier heb ik op de tafel waar we lunchen een snoeppot met roze en blauwe snoepjes neergezet met dat mijn dochters grote zus worden. Mijn collega鈥檚 kennen mijn kinderen goed vandaar 馃槉. Daarna druppelde de felicitaties vanzelf binnen. Degene met wie ik heel nauw samenwerk heb ik het al verteld daarvoor. Geen poespas gewoon ik ben zwanger 馃き
16 dagen geleden
Hier gisteren verteld aan mijn collega's. Wij hebben elke dag een thee moment en heb een lekkere borrelplank gemaakt in een soort thema stijl(eend) "er komt er eendje bij!". Gevulde eitjes, komkommer gesneden in stengels en in een doorzichtig bekertje gedaan met heksenkaas (als riet), eiersalade met toastjes, wat kaas en druiven en soesjes met chocolade en blauwe en roze muisjes ze vonden het erg leuk en lekker, voor iedereen zat er wat lekker bij en iedereen is op de hoogte鈽猴笍馃┑馃┓
16 dagen geleden
Ik ben van plan om het deze week met mijn collega's te delen. Ik ga hiervoor muffins bakken en deze bestrooien met roze en blauwe muisjes. Ik werk in een erg groot team, dus ik zet het al neer in de keuken met een briefje erbij (ik ga vaak met de pauze wandelen en houd er niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan en hoop het hiermee wat te spreiden, haha). Ben van plan om er ook een foto van te maken en in de groepsapp te zetten, want niet iedereen is dan aanwezig op het werk, maar dan zijn ze wel op de hoogte
16 dagen geleden
We hadden toevallig een teamuitje toen ik 12 weken was dus toen aan m'n team verteld. De collega's van andere teams die ook bij ons werken in dezelfde ruimte merken het vanzelf wel, geen zin om er echt wat van te maken. Zijn ook vooral mannen dus kijken wanneer ze durven te vragen of ik zwanger ben of dat ze denken dat ik veel ben aangekomen hahaha
16 dagen geleden
Ik werk in een bedrijf met 3 mannen en ben niet veel op kantoor maar vooral onderweg. Toen ik vorige week op kantoor was heb ik iets lekkers meegenomen voor bij de koffie en gezegd dat ik wat te vieren heb. Zij dachten aan een grote klant waar ik al een tijdje mee bezig ben 馃槀馃槀 daarna viel het kwartje wel.
16 dagen geleden
Ik werk bij een hele grote organisatie en spreek verschillende collega's van verschillde afdelingen. Ik werk veel vanuit huis en zie ze weinig. Ik vertel het mondjesmaat aan collega's waarin ik zin heb het te vertellen. Onze teamdag is pas half december... dan hoort ook een deel het pas.
16 dagen geleden
Mijn teamleider en co枚rdinator weten het al. We hebben een vergadering over 2 weken als ik 13.5 week ben. Ik neem dan taart mee. Ik zie mijn collega's zelden van mijn team want werken verspreid door het land. Ik werk op locatie wel 1 dag per week bij een ander team op kantoor. Ik wilde het eerst mijn eigen vertellen, maar ik ga niet meer wachten en morgen vertel ik het aan het andere team. En dan hopen dat ik niet belangrijk genoeg ben om over te praten zodat mijn team het nog niet hoort haha
11 dagen geleden
Bij mijn eerste vertelde ik tijdens een teamoverleg dat ik een stagiair kreeg om mee te kijken. Ik kende de persoon niet, maar had wel een foto gekregen. Daarna liet ik de echofoto zien 馃槉
Nu werk ik niet echt in een vast team en zit half in de ziektewet wegens burn-outachtige klachten, dus denk dat ik het geleidelijk ga vertellen aan de collega's om mij heen.
11 dagen geleden
Ik wacht even tot ik m'n 13 weken echo heb gehad en vertel het daarna aan m'n teamleider. M'n vriend en ik hebben foto's laten maken met ons neefje samen. Als we het breder bekend willen maken. Dan mail ik deze foto naar mijn collega's, app ik hem naar vrienden en zetten we het daarna online.
11 dagen geleden
Ik heb het voorafgaand aan de vergadering toen iedereen al zat en binnen was, verteld dat ik leuk en persoonlijk nieuws heb en dat ik zwanger ben :)
11 dagen geleden
Ik heb het 2 collega鈥檚 in het geheim verteld. Mn teamleider vertel ik na de 13 weken echo. En dan met een vergadering erna heel mn team. Ik zal op de afdeling wel wat lekkers zetten met een tekstje dat ik zwanger ben. Ik werk in een team van 14 mensen op een afdeling met 5 teams.
11 dagen geleden
Ik werk in de kinderopvang.. en mijn collega haar man moet ivm zijn werk vroeg weten hoe en wat met de zomervakantie.. en wij mogen en kunnen niet allemaal tegelijk.. dus toen heb ik maar gezegd, ik dacht aan vakantie van nou, april tot in ieder geval halverwege juli ofzo..馃ぃ
Allemaal gekke gezichten, maar het kwartje viel snel 馃お
De rest heb ik het laten weten met het filmpje van mijn zoontje die zegt baby en mijn dochter die zegt in jouw buik.
Bij m鈥檔 dochter weet ik het niet meer..
bij mijn zoontje had ik chocolaatjes met blauwe en roze muisjes er op getrakteerd, zonder te zeggen hoe of wat. Zo geinig om te zien hoe lang het duurt voor het kwartje valt 馃ぃ
11 dagen geleden
Ik heb het mijn meest directe collegas eerst verteld. Zelfde week de opdrachtgever.
Nu losjes 1:1 en dan in het eerstvolgende grote overleg nog als mededeling voor iedereen, zodat dan iedereen het weet, maar mensen waar ik closer mee ben zich niet een beetje gepasseerd voelen dat ze het dan pas horen.
Met mensen van andere bedrijven en instanties waar we mee samenwerken wacht ik onbewust nog even.
10 dagen geleden
Wij waren aan het wachten op het akkoord van de hypotheek. Waren bezig ons eerste koophuis samen te kopen. Ik ben met een doos met stroopwafels & zoenen gedipt in muisjes naar het werk gegaan. Op de bovenkant van de doos stond happy new home & toen de doos open ging stond er baby in the way! Vond dit zelf echt een super leuke manier.