10 Reacties

vor 24 Tagen

Misschien aangeven dat het gewoon is gebeurd en jullie dolblij zijn? Vooral geen groot ding van maken denk ik, als t echt vrienden zijn kunnen ze alleen maar blij zijn voor jullie toch! 🌸🍀

vor 24 Tagen

Ik zou het gewoon vertellen, wat zij doen met hun leven is niet jouw verantwoording lijkt me..

vor 24 Tagen

Gewoon vertellen. Wij hebben een bevriend stel waar het niet lukt om zwanger te blijven. Zijn al 2 kindjes kwijt geraakt. Super verdrietig en vond het ook moeilijk om te zeggen, maar ze gunnen t je echt wel als het vrienden zijn. Dat jij je er nu zo mee bezig houdt is niet goed. Tijd om te vertellen ;)

vor 24 Tagen

Ik zou het hen gewoon vertellen. Je hebt nou eenmaal geen invloed op de gezinsplanning van andere gezinnen. Is ook zeker jullie verantwoordelijkheid niet. Zij maken hun keuzes, op hun manier en op hun moment. Of jullie nou de inspiratiebron zijn of anderen in hun omgeving. Je doet er toch niks tegen. In ieder geval beter dat ze het van jullie horen dan via via of al een maand iets vermoeden omdat je buik niet meer te verstoppen is.

vor 24 Tagen

Oke dankjewel allemaal voor jullie advies! Ga het volgende keer dat ze langskomen gewoon vertellen

vor 24 Tagen

Ik begrijp denk ik je gevoel, dit had ik ook met mijn beste vriendin. Toen ik een paar jaar geleden mijn eerste zwangerschap aan haar bekend maakte, was haar eerste reactie nu wil ik ook. Viel me toen zo tegen, ze is hierdoor met mijn huidige zwangerschap ook de laatste die ik het verteld heb. Bij iedereen had ik zin om het te vertellen behalve bij haar. Het liefst had ik het nog later willen vertellen, maar wilde niet dat ze het via iemand anders zou horen. In jouw geval zal ik het gewoon vertellen en idd niet te groot maken. En wat zij dan uiteindelijk beslissen kan je verder toch niet beïnvloeden niet nu en ook niet als je 20 weken bent. En daarna gewoon lekker op Social media knallen!

vor 24 Tagen

Reactie op TedereSequoia773088

Ik begrijp denk ik je gevoel, dit had ik ook met mijn beste vriendin. Toen ...
Inderdaad exact dat gevoel, heb ook helemaal geen zin om het hun te vertellen maar het moet toch gaan gebeuren jammer genoeg

vor 24 Tagen

Reactie op TedereSequoia773088

Ik begrijp denk ik je gevoel, dit had ik ook met mijn beste vriendin. Toen ...
Hoe is het gegaan toen je haar over je huidige zwangerschap vertelde? Hoe reageerde ze?

vor 24 Tagen

Gewoon een leuke aankondiging doen. Niet zeggen dat iedereen er al vanaf weet..

vor 24 Tagen

Reactie op SuusZ88

Hoe is het gegaan toen je haar over je huidige zwangerschap vertelde? Hoe r ...
Ja een beetje matjes eigenlijk, ze feliciteerde me wel. Maar de blijdschap die ik bij anderen voor ons voelde, voelde ik weer niet bij haar. En dat vind ik wel echt jammer, maar het is niet anders…