Hoi, ondertussen al 12 weken zwanger. Zo goed als iedereen in onze omgeving weet er al van en iedereen weet ook dat we er héél lang op moeten hebben wachten. Alleen dat ene bevriende koppel niet. We krijgen hun wekelijks over de vloer en onze zoontjes zijn beste vrienden. Maar zij weten absoluut niks van onze kinderwens af. Bij onze eerste kinderwens hebben we dit aan hun verteld en dit was hun drijfveer om ook aan kinderen te beginnen. Ze kunnen echter niet goed met hun zoontje om en vooral de mama vind opvoeden lastig. Zij heeft haar tweede kinderwens al lange tijd naar haar vriend uitgesproken maar hij wou niet. Wij weten dat als wij zouden zeggen we gaan ervoor, dat hij dat ook zou willen en dat wouden we absoluut vermijden. Ik weet niet wat het goede moment is om onze zwangerschap bekend te maken tegenover hun en dan op wat voor manier? Gewoon vertellen niet teveel tralala? Ik wou wachten tot na 20 weken maar om mijn buik valt nu al niet meer omheen te kijken. Wil het ook graag op mijn social media bekend maken maar dat kan natuurlijk niet voordat we het hun hebben verteld. Iemand tips 😥