16 Reacties
één maand geleden
Ik zou zeker al aanmelden. Kans dat je te laat ben is zelfs aanwezig 🙈 ik heb bij eerste opvang een aanmelding gedaan met 8 weken. En hoor ik hopelijk binnen 2 weken (na 4 weken) wat ze mij kunnen bieden. 1 opvang heeft pas na 2 maanden 1 dag opvang ipv 3. En 1 opvang laat pas 6 maanden voor startdatum wat weten… het is een drama haha
één maand geleden
Inderdaad nu doen! Wij vorige week aangemeld en kregen vandaag bericht dat we al plekje hebben vanaf sept ‘25🙌 super snel! Overal verschillend natuurlijk, maar wel fijn!
één maand geleden
Zo snel mogelijk, hoe gek het ook is. Naam kindje gaf ik Baby aan het contactformulier teken je pas later. Ik heb me bij 1 aangemeld die nov 2025 plek heeft, de ander was per april 2026! Wel lastig gezien ik in aug/sep weer moet gaan werken.
één maand geleden
Reactie op Niessie31
Haha ja willen wij ook. En daarom wordt het denk ook de grootste uitdaging. ...
Hah nou ik woon ook in een dorp, plek januari 2026 🤣🤣
één maand geleden
En wat als je nu nog echt niet kunt overzien welke dagen je opvang nodig hebt? Als je je werkdagen nog niet weet of niet weet wanneer eventueel anderen (die nog niet op de hoogte zijn van de zwangerschap) zouden kunnen/willen oppassen? Kun je later aangeven dat je toch minder nodig hebt of andere dagen?
25 dagen geleden
Reactie op KleineWonderen ❤️
En wat als je nu nog echt niet kunt overzien welke dagen je opvang nodig he ...
Yes, in zo’n geval altijd opgeven welke dagen je denkt nodig te hebben. Bij onze opvang kan je akkoord gaan met de dagen die ze hebben, en tot een maand van te voren af zien van een dag.
25 dagen geleden
Reactie op KleineWonderen ❤️
En wat als je nu nog echt niet kunt overzien welke dagen je opvang nodig he ...
Het is goed om zo flexibel mogelijk in te schrijven, dus bv gewoon alle 5 dagen en richting bevalling/start door te geven welke dagen eraf kunnen. Mocht je flexibel zijn in je werkdagen zou je zelfs kunnen afwachten welke dagen beschikbaar zijn en zo de keuze maken.