11 Reacties

3 uur geleden

Volgens mij kan je de aanmelding pas doen als het kind geboren is. Maar zeker weten doe ik dat niet. Ik heb het gelukkig nooit nodig gehad. Nu met de derde gelukkig nog steeds niet

3 uur geleden

Nu aanmelden! Veel zitten er al vol. BSN nummer en naam en geslacht laat je open of je vult een ? In. Ik heb ons 2e kindje vorige week aangemeld. Gaat prima. Ze zijn het gewend.

3 uur geleden

Reactie op Vissen94

Volgens mij kan je de aanmelding pas doen als het kind geboren is. Maar zek ...
Online staat overal dat er grote wachtrijen zijn dus adviseren ze dit om tijdens de zwangerschap al te doen. Maar ik heb geen idee.

3 uur geleden

Aanmelding kun je al doen, gegevens kind open laten.. hebben wij ook gedaan bij aanmelding 2de kind bij opvang ..

3 uur geleden

Ik heb een rondleiding gevraagd, en vandaaruit een intake formulier gekregen, zo kun je je gewenste dagen al op tijd aangeven en de plek reserveren. Dit kan ik wijzigen of zelfs annuleren tot een maand voordat de opvang gaat starten.

3 uur geleden

Ik zou zeker al aanmelden. Kans dat je te laat ben is zelfs aanwezig 🙈 ik heb bij eerste opvang een aanmelding gedaan met 8 weken. En hoor ik hopelijk binnen 2 weken (na 4 weken) wat ze mij kunnen bieden. 1 opvang heeft pas na 2 maanden 1 dag opvang ipv 3. En 1 opvang laat pas 6 maanden voor startdatum wat weten… het is een drama haha

3 uur geleden

Reactie op Niessie31

Ik zou zeker al aanmelden. Kans dat je te laat ben is zelfs aanwezig 🙈 ik ...
Thanks! Heb hem net verstuurd. Ons kindje zou over precies vandaag 1 jaar naar de opvang pas gaan vanwege vakantie’s na mijn verlof dat scheelt iets hopelijk haha

3 uur geleden

Reactie op Mei 2025

Thanks! Heb hem net verstuurd. Ons kindje zou over precies vandaag 1 jaar n ...
Ah ja snap ik! Weet niet hoeveel dagen opvang je zoekt? Tegen mij zeiden ze met 8 weken dat ze al aan plannen waren voor 2026 haha

3 uur geleden

Reactie op Niessie31

Ah ja snap ik! Weet niet hoeveel dagen opvang je zoekt? Tegen mij zeiden ze ...
3 dagen in de week. Dus redelijk veel denk ik 🫣

2 uur geleden

Reactie op Mei 2025

3 dagen in de week. Dus redelijk veel denk ik 🫣
Haha ja willen wij ook. En daarom wordt het denk ook de grootste uitdaging. Maar ik woon ook in een dorp dus dat zal ook mee spelen

één uur geleden

Inderdaad nu doen! Wij vorige week aangemeld en kregen vandaag bericht dat we al plekje hebben vanaf sept ‘25🙌 super snel! Overal verschillend natuurlijk, maar wel fijn!