13 Reacties

één dag geleden

Ik denk dat dit toch nog van de miskraam is, zo lang je het 'vruchtje' nog in je baarmoeder hebt, heb je een valse positieve test. Heb je al een nacontrole echo gehad om te kijken of je baarmoeder weer 'schoon' is?

één dag geleden

Kan indd nog van de miskraam zijn. Na 1 van mijn miskramen, vruchtzakje al verloren alles. Heeft het bijna 2 maand geduurd voordat mijn HCG 0 was.

één dag geleden

Reactie op jose peeters

Ik denk dat dit toch nog van de miskraam is, zo lang je het 'vruchtje' nog ...
Zat al geen vruchtje meer in met de echo van 18 sept maar het liet niet los vandaar de tabletten ofz moeilijk uit te leggen

één dag geleden

Ik liep al 3/4 weken met niks voor de bloeding

één dag geleden

Bij mij duurde de miskraam ook maar 4 dagen. Ik had 1 week na de miskraam al een negatieve test. Bij mij was hij de echo ook te zien dat de baarmoeder al leeg was.

één dag geleden

Reactie op anoniemxn

Zat al geen vruchtje meer in met de echo van 18 sept maar het liet niet los ...
Begrijp ik, maar meestal, althans in mijn situatie zo'n 3 jaar terug kreeg ik na het inbrengen van de tabletten en de bloeding over was een nacontrole echo om te kijken of alles eruit was

21 uur geleden

Reactie op jose peeters

Begrijp ik, maar meestal, althans in mijn situatie zo'n 3 jaar terug kreeg ...
O ze hadden het niet over een na controle

21 uur geleden

Dit kan heel goed nog gewoon van je miskraam zijn. Als er nog een stukje weefsel is blijven zitten, kun je echt nog heel lang positief blijven testen. Aangezien je niet de miskraam medicatie hebt gebruikt is het zelfs heel goed mogelijk dat je baarmoeder nog niet schoon is. Ik was zelf na medicatie èn een menstruatie nog niet schoon en testte nog steeds positief. Ik zou dus een controle echo laten maken bij de gynaecoloog om te kijken of je überhaupt wel een schone baarmoeder hebt. Misschien moet je alsnog wel de medicatie nemen, of 'moet' je een curretage. En waarom heb je eigenlijk een zwangerschapstest gedaan? Denk je dat je weer zwanger kunt zijn, wilde je weten of je hcg al 0 is, of zomaar?

21 uur geleden

Reactie op Emmy W

Dit kan heel goed nog gewoon van je miskraam zijn. Als er nog een stukje we ...
Zomaar eigenlijk

15 uur geleden

Reactie op jose peeters

Ik denk dat dit toch nog van de miskraam is, zo lang je het 'vruchtje' nog ...
Op 1 okt zat der ook al niks in

14 uur geleden

Bedoelden ze niet dat het vruchtzakje leeg was? Ipv er zit niks in je baarmoeder? Lijkt me eerder het eerste. En dat moet er echt uitkomen. Zolang dat er nog zit, blijven je testen positief. Ik zou de kliniek even bellen om navraag te doen en te kijken of je een echo kunt krijgen. Ben bang dat je toch echt die medicatie moet gebruiken of idd een curretage zult krijgen.

12 uur geleden

Reactie op jose peeters

Ik denk dat dit toch nog van de miskraam is, zo lang je het 'vruchtje' nog ...
Nee ze zeide echt baammoeder is leeg

11 uur geleden

Maar 'baarmoeder is leeg', kan 2 betekenissen hebben; 1, er zit geen vruchtje en 2, je lichaam heeft de gehele zwangerschap al opgeruimd. En aangezien je zegt na je bloeding geen echo meer gehad te hebben, bedoelden ze toen waarschijnlijk het eerste.