39 Reacties
vorige maand
5x 180cc 6 schepjes. Soms een droom voeding en dan gaat de 180 cc ook op. Sinds kort 1x per dag oefenhapje.
vorige maand
Onze dame krijgt 2 x 180 en 2x 210. Ze krijgt meestal 1 keer fruit hapje, 1 broodje en in de avond avond eten. Vaak drinkt ze ook niet haar flessen leeg. Ze groeit hard en goed, cb geeft ook aan om af te bouwen met de flessen naar 4x 180 omdat het normale eten meer wordt.
vorige maand
06:00 fles 180ml
09:30 fruithapje
10:30 fles 180ml
11:00 tot 12:30 slapen
13:00 mais vinger
14:00 liga koekje gemengd in fruithapje
15:00 fles 180ml
17:30 warm eten
19:00 180ml
19:30 slapen
vorige maand
Reactie op Lb97
4 x 180 +6 flesjes met 1 x groente hap en 1 x fruit
Hier ook! Hoeveel fruit en groenten geven jullie?
vorige maand
Maar drinken jullie baby's de fles helemaal leeg? Onze baby drinkt op sommige dagen maar tussen de 500-600 ml, over de hele dag. Naar mijn idee veel te weinig, maar volgens het consultatiebureau kan dit prima met hapjes erbij. Ze ziet er ook goed uit hoor. Blijkbaar heeft zij soms niet zoveel nodig. Ik maak me geen zorgen, maar ik vraag me wel af of er meer baby's van bijna een half jaar zo weinig drinken?
vorige maand
Reactie op BlijeZebra393755
Maar drinken jullie baby's de fles helemaal leeg? Onze baby drinkt op sommi ...
Ja bij ons precies zo. We bieden 4x 180 aan, maar niet alles gaat op. Fruit en groente hapje ernaast. Consultatiebureau heeft vorige week tegen ons ook gezegd dat het helemaal prima is. Hij groeit goed.
vorige maand
Reactie op BlijeZebra393755
Maar drinken jullie baby's de fles helemaal leeg? Onze baby drinkt op sommi ...
Wij precies het zelfde! Ze dronk sowieso nooit haar flessen leeg. En sinds afgelopen weekend is het helemaal drama. Ze groeit goed en is actief + plast goed. Dus heb het maar los gelaten 😊
vorige maand
Reactie op Mei 2025
5x 180+6 en 2 fruithapjes
Hier hetzelfde! Alleen dan een fruithap smiddags en een groentehap savonds. Het wordt nu een flinke kerel dus ik ben soms bang dat we hem overvoeden. Hij blijft eten, kent geen stop 😅😂. Zo gek hoe onzeker je kan zijn over letterlijk alles in het moederschap
vorige maand
Reactie op Blijesmiley153882
Ja bij ons precies zo. We bieden 4x 180 aan, maar niet alles gaat op. Fruit ...
Oh, goed om te lezen dat meerdere baby's niet alles opdrinken! 😊
vorige maand
Reactie op 🌙🤎
Wij precies het zelfde! Ze dronk sowieso nooit haar flessen leeg. En sinds ...
Ja precies, dat is het belangrijkste. 😊