17 Reacties

2 dagen geleden

Onze boef drinkt 3 Flesjes van 180 en 1 van 90. De laatste dagen laat hij van die van 180 wel eens 30-50 ml staan

2 dagen geleden

Hier 840 ml per dag

2 dagen geleden

Onze zoon, van 8 mei, drinkt nog 3x per dag een flesje. 2x 210 en 1x 180.

2 dagen geleden

Hier standaard 4 flessen van 180 per dag, met af en toe in de avond nog een extra flesje van 120. En dan tussendoor fruithapjes eten en stukjes brood oefenen.

2 dagen geleden

Hier ook hoor! Mijn dochter weigert de fles helemaal overdag en drinkt s nachts 2x180 of iets minder

2 dagen geleden

2 flessen van 180 en 1 van 210 en drinkt vaak niet alles op!

11 uur geleden

Hier nog rond de 800ml. Meisje, bijna 9 maanden, 9.5kg. Maar bijna nog geen vast voedsel

9 uur geleden

Reactie op FraaieVuurvogel274162

Hier nog rond de 800ml. Meisje, bijna 9 maanden, 9.5kg. Maar bijna nog geen ...
Hier hetzelfde!

8 uur geleden

Hier 3x210+7, fruithapje 75 gram, groentehap 135gr en lunch 2 boterhammen. Daarnaast water drinken

6 uur geleden

Reactie op Maartje ovz

Hier 3x210+7, fruithapje 75 gram, groentehap 135gr en lunch 2 boterhammen. ...
2 boterhammen wauw! Hoe krijg je dat voor elkaar haha

6 uur geleden

Hier 2x 180 en 2x 120. Al ging vandaag er maar de helft in.. Ik weet niet welke richtlijnen jij aanhoudt, maar in een bericht van het CB stond dat ze nog 500ml binnen moeten krijgen, maar volgens mij viel de yoghurt e.d. die je aanbiedt hier ook in. Dus meer 500ml zuivel.

6 uur geleden

Ze krijgt 3x 180+6☺️

6 uur geleden

Reactie op EA150425

Ze krijgt 3x 180+6☺️
En 1 broodje, 1 heel stuk fruit en groentehapje

4 uur geleden

Hier 2x 180, waarvan 1 wordt gebruikt smorgens om een bordje pap mee te maken. De middagfles gaat steeds moeilijker erin, vanmiddag dronk die hem dan wel leeg met veel moeite. En savonds nog een fles van 210 met rijstebloempap erin waar die regelmatig zo'n 50 tot 80cc laat staan ervan. Die van ons is ook een echte vast voedsel eter 🤣

3 uur geleden

Reactie op Pandava

2 boterhammen wauw! Hoe krijg je dat voor elkaar haha
Ze eet als een bootwerker 😳. Zeggen mn vriend en ik. Mn moeder had laatst alvast korstje gegeven toen ze dr boterhammen aan het smeren was. Ze laat luidkeels horen dat ze het te lang vindt duren 😂. Mn moeder dacht toen ze haar hoorde mopperen, huh waar is dat korstje. Overal gekeken, zat natuurlijk al in mevrouw dr buik 😉. Ze eet er nu altijd eentje met margarine en eentje met pindakaas. Iemand nog tips voor lekkere smeersels voor die kleintjes?

3 uur geleden

Reactie op Maartje ovz

Ze eet als een bootwerker 😳. Zeggen mn vriend en ik. Mn moeder had laatst ...
Oh en ze heeft nog geen tanden 😂😂. & Haar flessen drinkt ze gemiddeld in minder dan 10 min leeg.
Geen idee hoeveel ml. Maar mijn zoontje wilt nog 5x per dag borstvoeding. In de ochtend fruit en avond groente. Brood wilt hij niet eten eet wel regelmatig een halve ei in de middag