40 Reacties

één maand geleden

Vandaag precies 4 weken. Vind het heel spannend of het goed blijft gaan, omdat de symptonen vaak ook weg zijn. Echo op 2 oktober.

één maand geleden

Reactie op Sarah2411

Vandaag ben ik 4+2 weken. Ik vind het super spannend omdat ik begin juni ee ...
Spannend hé, ik ben vandaag 4+3 en ook 1 oktober een echo

één maand geleden

Reactie op s.j.s.2019

4+2 en eerste echo op 26 september!
Ik ook 4+2 en 26 sept echo 🤗🤗

één maand geleden

Reactie op maria-167

Ik ook 4+2 en 26 sept echo 🤗🤗
Toevallig! 😃😃

één maand geleden

4+2 😊

één maand geleden

Hier 6+4, eerste echo op 23 september 🫶🏻

één maand geleden

5 weken en ik heb steekjes in mn buik en hij is enorm opgeblazen. Verder gelukkig nog niet misselijk of iets

één maand geleden

4+5, geen symptomen gelukkig😊 had ik bij onze dochter ook niet!

één maand geleden

5+2, voel me al de hele week beroerd haha!

één maand geleden

4+1 , geen klachten nog , alleen moe moe moe! Maarja dat ben ik wel vaker met mijn grote gezin 😂

één maand geleden

Bijna 7 weken maaar nog nergens last van op soms hoofdpijn na🫶🏼

één maand geleden

6+3 hier. Maandag de eerste echo 🤞🏼

één maand geleden

Vandaag, exact 4 weken na mijn vorige positieve test en 3 wk + 1 dag na mijn miskraam. Op dag 13 mijn ovulatie gehad en ik zit nu op dag 24. App zegt nu 3 wk + 4 dagen. Vind het doodeng. Zou er nog HcG in mijn urine zitten van de vorige keer? Kan dat nog zo lang?

één maand geleden

Reactie op Leo1994

Vandaag, exact 4 weken na mijn vorige positieve test en 3 wk + 1 dag na mij ...
Na mijn miskraam was de zwangerschapstest na 25 dagen pas negatief. Dus het zou nog van de miskraam kunnen zijn. Maar als het streepje donkerder wordt de komende dagen lijkt het mij een nieuwe zwangerschap. Spannend!

één maand geleden

Reactie op MenF23

Na mijn miskraam was de zwangerschapstest na 25 dagen pas negatief. Dus het ...
Oh wat spannend zeg. Hij is nu net zo donker als mijn vorige test en toen testte ik pas met bijna 5 weken. Nu zegt de app dat ik 3 wk + 4 zou zijn. Zegt dat nog wat denk je? Ga zo ook ff de verloskundige bellen.

één maand geleden

Reactie op Leo1994

Oh wat spannend zeg. Hij is nu net zo donker als mijn vorige test en toen t ...
Verloskundige bellen is altijd een goed idee! Ik zou zelf over een paar dagen weer testen en dan kan je zien of het streepje qua kleur mooi oploopt. 3+4 is wel vroeg om te testen, maar het kan wel al wat positief zijn hoor. Hopelijk ben je gewoon zwanger en is het niet nog rest hcg van de miskraam

één maand geleden

Ik ben 5 +1 vandaag en heb ook vaak pijn in mn onderbuik. Ben ik ook totaal niet gewend van mijn vorige zwangerschappen. En vooral heel moe. Vanochtend geslapen en nu net weer even inslaap gevallen. Gyn zegt ook hoort erbij. Ik heb 24 sept weer een echo.

één maand geleden

6+5 Ik ben vreselijk moe, veel slapen. Misselijkheid, ook krampen ik onderbuik veel plassen dan.. slaap sowieso meer dan 12 uur paar peer dag/nacht. Slaap iemand anders ook zo veel? ..voel me gewon ziek.. :(

één maand geleden

4+2 ik moet de verloskundige nog bellen. ☺️