15 Reacties

14 dagen geleden

Ik zweet nu snel en ik stink dan een uur in de wind. Wat voor mij de gouden tip was; 's avonds voor het slapen gaan deodorant rollen (geen spuitbus) en 's ochtends niks. Schijnt iets te doen met de zweetklieren. Nooit meer last gehad van vieze zweetgeur!!

14 dagen geleden

Grote kans dat je jezelf gewoon beter ruikt nu 😅. Goed scheren helpt altijd veel.

14 dagen geleden

Reactie op minnemar

Ik zweet nu snel en ik stink dan een uur in de wind. Wat voor mij de gouden ...
Dit is sowieso de tip! Ipv een roller kun je ook een stick gebruiken, maar laat de spuitbus achterwege. Goed je oksels wassen en dan in de avond deo smeren. Als je echt veel zweet doe je dat in de ochtend of middag nog een keer. Als je je oksels maar goed wast vooraf. De zweetlucht kan ook in je kleding gaan zitten.

14 dagen geleden

Ik lees veel rollers dan moet ik die halen. Denk ook dat het gewoon komt door de sterkere reuk. Als ik nu mijn man zijn vest aantrek ruik ik meteen zijn parfum en eigen geur heb wel geluk 🍀 maar ja veel wassen, echt haren kort houden daar blijft het zweet in, topjes of wat je draagt meerdere keren wisselen per dag.

14 dagen geleden

Loveli deo, is echt fantastisch!

14 dagen geleden

‘S avonds douchen en dan goed afdrogen en deo smeren. Ik gebruik Wild in de geur Cotton Sea Salt (zo’n soort navulstick) en werkt echt heel goed! Je kan het online kopen maar Holland and Barret heeft het ook geloof ik.

14 dagen geleden

Reactie op wickey

Loveli deo, is echt fantastisch!
Deze heb ik ook nu een paar maanden, maar blijf mijzelf nog wel ruiken helaas

14 dagen geleden

De deo van thermen. Met het witte dopje

14 dagen geleden

Odorex roller, ik gebruik de groene :) je hebt ook andere producten van odorex die transpiratie en erge zweetgeur tegengaan

14 dagen geleden

We love the planet deo. Ook beter voor je lichaam ;)

14 dagen geleden

Hibiscrub en dan aantal keer per week onder de douche mee wassen. Geen last meer van gehad.

13 dagen geleden

Vies hè! Ik zweet nogsteeds niet dagelijks maar als ik zweet ruik ik echt naar uien nu ik zwanger ben 🤢 lijkt inderdaad niets tegenop te kunnen

13 dagen geleden

Ik ben overgestapt van deo spuitbus naar een roller. Had het aan begin van zwangerschap ook heel erg maar door de roller in iedergeval onder oksels niet meer :)

13 dagen geleden

Loveli deo werkt perfect!

12 dagen geleden

Oooh wat een tips!! Dankjullie wel! Voordat ik het allemaal gelezen had, heb ik een paar dagen geleden etherische lavendel olie geprobeerd, dat werkt ook heel goed als deo!