7 Reacties

één maand geleden

Haha ja hier ook hoor! Ik kan ook even niks van ‘m hebben op het moment. Besef me ook wel regelmatig dat ik wel liever voor m mag zijn 😬

één maand geleden

Hier ook. Daar heb ik het ook heel moeilijk mee dat ik zo kan reageren. Hij zegt dat hij me snapt maar dat zie ik nergens terug. Ik weet t allemaal even niet meer. Dat bekvechten de hele dag door....

22 dagen geleden

Jeetje ja. Maar hormonen die me echt in de weg zitten en me angst aanjagen. Nergens zin in of puf voor. Vreselijk😅

22 dagen geleden

IK!!! En echt enkel naar mijn partner toe. Ben nu 7+3 en alles irriteert me hahahhahaha. Arme mannen, ze moeten het maar accepteren

22 dagen geleden

Ja vraag m’n man maar 😂!

22 dagen geleden

Nou hier is het andersom, lijk wel of hij die hormonen heeft, Sinds ik zwanger ben kan ik niks goed doen, net een echo gehad beetje laat maar kon niet anders want ze zitten zo vol komen we thuis gaat ie daar over zeiken dat tijdstip te laat is en dat ik dat voortaan anders moet regelen want ja we hebben nog een hond en die gaat blijkbaar voor alles alsof ze dood gaat van half uurtje langer wachten voor ze uitgelaten word 🤔

21 dagen geleden

Ja 😂 gister ineens dacht ik; jakkes ga uit mijn aura. Nog NOOIT gehad 😂