24 Reacties

4 maanden geleden

Wij hebben ook de numsy original en als die niet aan de lader zit dan doet die het niet meer🫠 Maar wij hebben ook de Numsy mini en die is echt super! Licht ook op als m in het donker uit wil doen bijvoorbeeld en zit super fijn licht op mocht je kindje niet helemaal in het donker willen liggen.

4 maanden geleden

Numsy shush! Fantastisch

4 maanden geleden

Numsy shush heeft verschillende white noise standen, slaapliedjes en natuurlijk geluiden en kan rood licht geven wat de baarmoeder na bootst

4 maanden geleden

Reactie op Lizaarendse

Numsy shush heeft verschillende white noise standen, slaapliedjes en natuur ...
Klinkt goed! En als die uitvalt, maakt die dan geen extra geluidje? Of kan je erop vertrouwen dat die niet uitvalt😅

4 maanden geleden

Reactie op Mandy:)

Wij hebben ook de numsy original en als die niet aan de lader zit dan doet ...
Ja hier viel die ook wel eens uit ookal zat die in de oplader🥲 Die klinkt wel goed! En geen geluidje als die wel uitvalt of valt die gewoon niet uit?:)

4 maanden geleden

Wij hebben een knuffel van Flow Amsterdam! Zit een white noise apparaatje in en gaat heel lang mee. Zitten verschillende geluiden in en meerdere standen (15,30,60min of continu)

4 maanden geleden

Reactie op VeerkrachtigeCeder414118

Ja hier viel die ook wel eens uit ookal zat die in de oplader🥲 Die klinkt ...
Misschien heb je hier wat aan😊 Kan je de numsy mini en shush vergelijken. Maakt geen geluidje als die wel uitvalt maar hier überhaupt nog niet uitgevallen😊

4 maanden geleden

Ik zet altijd spotify aan. Daar heb je 10 uur(!!) aan white noise achter elkaar. Voor het doorslapen heb ik gehoord dat je beter pink noise kan gebruiken. Zelf nog nooit gedaan, maar misschien heeft iemand er wat aan

4 maanden geleden

Misschien heb je hier wat aan😊 Kan je de numsy mini en shush vergelijken. ...
Super fijn! Heel erg bedankt🙏

4 maanden geleden

Reactie op Jabb

Ik zet altijd spotify aan. Daar heb je 10 uur(!!) aan white noise achter el ...
Ja dat deed ik ook alleen vind ik het fijner een los apparaat te hebben zodat ik mijn telefoon/laptop niet kwijt ben haha. Thanks voor de tip pink noise, wist ik ook niet!

4 maanden geleden

Wij hebben de Numsy Touch en daar super tevreden over! Batterij gaat erg lang mee en maakt ook geen geluid als hij wel leeg is en uitvalt. Je kunt hem ook aan de lader laten liggen terwijl hij aanstaat, ook prettig. Ook veel keuze uit verschillende geluiden

4 maanden geleden

Reactie op Deminem

Wij hebben de Numsy Touch en daar super tevreden over! Batterij gaat erg la ...
Ik zie op de afbeelding met het overzicht dat de Touch niet ophangbaar zou zijn maar er zit wel degelijk een lusje aan waaraan je hem kan ophangen aan bijv een haakje

4 maanden geleden

Reactie op VeerkrachtigeCeder414118

Klinkt goed! En als die uitvalt, maakt die dan geen extra geluidje? Of kan ...
Als je hem goed oplaadt gaat hij dagenlang mee

4 maanden geleden

Wij hebben ook de numsy original en als die niet aan de lader zit dan doet ...
Wij hebben deze ook gekocht. Misschien een goedkope tip: je vindt dit zelfde apparaat op Allie Express 😅

4 maanden geleden

Hier ook numsy mini! En nooit problemen gehad met dat die uitvalt of iets.

4 maanden geleden

Wij hebben de numsy shush en zijn er zeer tevreden over !

4 maanden geleden

Reactie op Deminem

Wij hebben de Numsy Touch en daar super tevreden over! Batterij gaat erg la ...
Wij hebben ook deze. Erg blij mee. Mijn zoontje gaat heel goed op de yoga 🤭😇 en wij slapen er snachts ook goed op🤣

4 maanden geleden

Hier de numsy calm voor haar slaapjes. Heel blij mee! Staat bij mij op het nachtkastje en kan zo de telefoonlader op mocht ie bijna leeg zijn

4 maanden geleden

Flow Amsterdam, gelijk leuk knuffeltje voor de kleine