5 Reacties

één maand geleden

Check je reisverzekering! Als je er pas achter komt nadat je geboekt hebt, heb je hoogstwaarschijnlijk recht op annulering. Dus mocht je je dan echt niet goed voelen, kan dat wellicht (of verplaatsen oid). Met 4 maanden zou ik nog wel gaan 😊 ik ga wel met dik 5 maanden dan naar Spanje voor een paar dagen. Moet lukken denk ik!

één maand geleden

Ohja en ik zou even uitzoeken, als er wat is, waar je dan terecht zou kunnen. Daar heb je dan nog eventjes voor om uit te zoeken. Of misschien kan een reisorganisatie je evt. helpen. Voor de zekerheid alle noodnummers goed in julloe telefoons zetten.

één maand geleden

Ja hoor ik zou zeker gaan. Maar wij reizen sowieso regelmatig. Doe wat goed voelt. Met mijn jongste vlogen we nog 10 uren naar curaçao met 33/34 weken.

één maand geleden

Hier nu trouwens 6 weekjes zwanger en ook in november weer naar curaçao 10 uurtjes.

één maand geleden

Voorheen zou ik zeggen doen Maar nadat ik vorige zwangerschap iets heb mee gemaakt ben ik blij dat het niet in de zwangerschap daarvoor gebeurd was en ik in het buitenland had kunnen zitten Los van mijn situatie Is het ook je weet niet hoe je je voelt En is dat een beperking op je vakantie Ik kon die vakantie van een eerder vakantie in een rolstoel op vakantie Zelf zou ik een mooie lange verre reis uitstellen tot de kleine er is Dan weet je hoe je je voelt en reizen met een kleintje is goed te doen En wie weet wat dichterbij boeken voor nu een resort vakantie