4 Reacties
4 weken geleden
Sprong, gok ik. Of de verwerking van de sprong.
De ene of de andere ervaren ze echt heel anders.
Bij mijn zoontje valt het deze keer mee, maar bij de vorige was het een beetje zoals jij omschrijft.
Het is zo lastig en ik herken je gevoel, ik had dit bij mijn eerste kindje ook. Het is fijn om een verklaring te hebben voor het gedrag. Het kan ook oprecht helpen om het los te kunnen laten, als je maar weet waar het door komt.
Sterkte hoor! Houd vol.
4 weken geleden
Krijgt hij ook tandjes? Bij mijn zoontje zijn de nachten echt extreem onrustig en huilerig omdat hij zo last heeft van zijn doorkomende tandjes. Heel pittig is het. Ik snap je gevoel helemaal.
4 weken geleden
Hier ook hoor. Hij huilt/jammert/zeurt de heeeele dag. Dit gaat al 3 weken zo denk. Soms huil ik mee, dat lucht op馃 zit aardig op mijn tandvlees
4 weken geleden
Mijn baby heeft hetzelfde slaappatroon, en slaapt ook enorm moeilijk overdag. Alleen heeft ze niet het hysterische gehuil. Ze huilt echt alleen wanneer ze pijn heeft of erg moe is.
Ik merk dat het soms te voorkomen is als ze eerder naar bed gaat. En ook als ik wat meer tijd haar blijf vasthouden wanneer ze in slaap is gevallen aan de borst.
We kregen advies om te beginnen met leren huilen/huil training etc. Maar na een paar dagen werd het huilen echt erger, dus nu kalmeren we haar gewoon weer meteen. Inplaats van 1 minuut wachten etc.