10 Reacties

9 dagen geleden

Ik wil voor mijn ouders en schoonmoeder deze bestellen; https://www.kidsdeco.nl/houten-echoplankje-coming-soon/ Voor de rest van de familie maakt ik er dan een foto van en stuur die op.

9 dagen geleden

Wij hebben een fotoboek gemaakt van de vakantie waar ik dus ook zwanger ben geworden en op de laatste pagina staat een grote foto met ons katje, het pakje en de testen. Ook hebben we stickers besteld voor op wijnflessen om te geven met de aankondiging dat we een kleine verwachten in mei 2025.

9 dagen geleden

Reactie op Mei2001

Wij hebben een fotoboek gemaakt van de vakantie waar ik dus ook zwanger ben ...
Heel schattig!

9 dagen geleden

Reactie op Lisaa1993

Ik wil voor mijn ouders en schoonmoeder deze bestellen; https://www.kidsde ...
Heel leuk idee!

9 dagen geleden

Wij hebben deze besteld voor de opa’s en oma’s Onze dochter van 3 jaar krijgt ook een trui aan met hoera ik word grote zus en dan geeft ze het kistje 🥰

9 dagen geleden

Wij hebben voor onze ouders een foto gemaakt van de echo en die in een fotolijstje aan ze gegeven. Vinden ze fantastisch en ze zijn hartstikke trots dat ze die foto nu in huis hebben staan 😊

9 dagen geleden

Wij hebben het grote voorleesboek voor opa’s en oma’s besteld voor de beide opa’s en oma’s in spe. Zo leuk die reacties 🥰

9 dagen geleden

Voor mijn moeder en slab met voor als ik bij oma blijf eten. Voor broer, schoonzus en de kids hadden we een boekje met zullen we vriendjes worden? Met de echo foto erin geplakt. Voor mijn oma had ik tekst aan een theezakje gemaakt met u wordt weer overgrootoma. De rest van de familie gewoon videobellen met echofoto. afgelopen weekend had ik bardienst en de meiden daar verteld met roze tompoucen +blauwe muisjes. Dan komt er nog een vriendin eten morgen die geef ik een wijnfles met tekst erop. Op werk ga ik het ook vertellen deze week (werk met kinderen) en maak van Maria kaakjes beschuitjes met muisjes. Doe ik in een zakje en dan een sticker erbij met baby nieuws

9 dagen geleden

Wij hebben een ‘grote zus’ trui van Treasure Kids Clothing (insta) gebruikt om aan te trekken bij onze dochter💙🩷.

8 dagen geleden

Wij hadden deze voor mijn schoonouders en mijn ouders hebben we de boekjes "ik vind je lief oma" en "ik vind je lief opa" gegeven!