6 Reacties

één maand geleden

Ik heb geen idee hoe het zit met niet naar school gaan en je werk. Maar nooit zelf ontslag nemen want dan heb je helemaal nergens recht meer op.

één maand geleden

Reactie op So-Id

Ik heb geen idee hoe het zit met niet naar school gaan en je werk. Maar n ...
Nee dat weet ik inderdaad ga ik ook niet doen, alleen ik ben bang dat mijn contract nietig verklaard kan worden omdat ik dus uitgeschreven word van school. 😔

één maand geleden

Reactie op Rosa ✨

Nee dat weet ik inderdaad ga ik ook niet doen, alleen ik ben bang dat mijn ...
Ja dat is lastig, maar laat ze dat maar doen dan. Jij kunt aantonen dat je in de ziektewet zit door je zwangerschaps klachten. Misschien dat het uwv daar wel iets mee doet. Ik zou even naar een juridisch loket gaan of eventueel rechtsbijstand raadplegen voor advies (mocht je dat hebben)

één maand geleden

Je kan informatie inwinnen via de rechtstelefoon, kost alleen je belminuten. En anders via een rechtswinkel, vaak hebben die leerlingen aan het werk en die kunnen dan gratis vertellen welke rechten je hebt

één maand geleden

Reactie op FraaieOchtend682895

Je kan informatie inwinnen via de rechtstelefoon, kost alleen je belminuten ...
Hierbij telefoonnummer

één maand geleden

Hee! Ik ben zelf een werkgever. Als ik jou was zou ik even contact opnemen met het UWV. Zij hebben een gratis nummer wat jij kunt bellen en zij kunnen jou dan adviseren in jouw volgende stap. Dit klinkt namelijk een beetje als zwangerschapsdiscriminatie. Laat je goed informeren! Zit je toevallig bij een vakbond? Anders zou je daar ook nog contact mee op kunnen nemen.