6 Reacties

één maand geleden

Ik heb twee bloedstollingsafwijkingen. Waardoor ik meer kans heb op vroeg geboorte en zwangerschapsvergiftiging. Mijn nichtje is geboren met 26 weken 780 gram. Mijn zus heeft hetzelfde!

één maand geleden

Welke afwijking heb je al ik vragen mag? Bij mij hebben ze gesproken over een T-vorm maar dieper gaan ze er niet op in. Ook geen extra opvolging ofzo

één maand geleden

Ja hier ook, zelf diabetes patiënt dus wordt sws met 37 weken gehaald alleen de 1ste is ook met 35 weken al geboren.

één maand geleden

Hier ook kans op vroeggeboorte. Zoon is met 34 weken geboren en hele kleine placenta en dunne navelstreng. Volgende week gesprek in ziekenhuis over progesteron. Heel fijn als mensen ervaringen willen delen.

één maand geleden

Wij zijn in mij onze jongste zoon verloren, met 22 weken zwangerschap Krijg nu ook ook progesteron tabletten maar ook een cerclage (bandje om me baarmoedermond) anders zou ik geen zwangerschap meer aan durven en doen

één maand geleden

Hier eerste geboren met 33wk (gebroken vliezen 32wk), volgens mij zou ik 1 consult in het ziekenhuis krijgen voor gebruik progesteron wk16-36…