Hi! Ik ben 14 weken zwanger en ben sinds week 6 ziek en misselijk. Sinds vorige week heftige steken, na een bezoek in het ziekenhuis zijn ze erachter gekomen dat ik myomen (ook wel vleesbomen) voel. Ik heb zware pijnstillers gekregen die me nog zieker hebben gemaakt en nu krijg ik al helemaal geen voeding binnen. Alles wat ik me eet, moet ik binnen 5 min weer overgeven. Ik ben nu gestopt met de medicatie omdat het gewoon echt niet te doen was, alhoewel het de pijn een beetje stopte.
Ik ben net wakker en heb ontzettend veel honger maar weet gewoon echt niet meer wat ik moet en kan eten. Zelfs fruit helpt niet. Heeft iemand tips?
Oh wat een goeie tip over de waterijsjes! Ik geef namelijk 6-8 keer per dag ...
Super vervelend, ik heb het ook gehad zoveel overgeven. Een ijsje was het enige dat ik op een gegeven moment binnen hield. Heb ze nu altijd op voorraad in huis. Sterkte.
Zoute popcorn, water ijsjes, yoghurt en vanille vla zijn bij mij de dingen die mijn maag goed tolereren en kalmeren. Ik start mijn dag nu altijd met yoghurt en merk oprecht verschil (ook goed voor extra calcium :)