17 Reacties

één maand geleden

Hoi hoi, ik heb precies hetzelfde! Volgens mij hoeft het niks te betekenen

één maand geleden

Hey! Ik heb dus precies hetzelfde! Vandaag 5 wk, maar voel me kiplekker...

één maand geleden

Hoi ik ook 5 weken nu van de tweede. Ik heb dat ook hoor. Bij mijn 1e dochter kreeg ik echt pas kwalen vanaf week6/7 toen pas begon ik erg te spugen enzo. Sommige vrouwen hebben helemaal nergens last van..dus maak je geen zorgen. Het is ook nog vroeg.

één maand geleden

Dit heb ik ook allemaal gehad. Had alleen continue buikpijn, steken, menstruatiepijn en ben nu zo ongeveer 8+5 weken zwanger. Elke zwangerschap is anders, zou niet gelijk van het negatieve uitgaan. Zolang je geen bloed verlies hebt gehad moet je er vertrouwen in hebben. Ik weet als geen ander hoe moeilijk het is. Je gedachten maken je helemaal gek. Sterkte 🥰

één maand geleden

Vandaag 5+6, ik heb hetzelfde... bijna geen klachten, behalve m'n borsten die gevoelige zijn en het niet prettig voelt om zonder bh te lopen. En als ik in bed lig krijg ik lichte krampen in mn onderbuik. Totaal niet misselijk! Is mijn eerste zwangerschap, ik had veel meer misselijkheid verwacht.

één maand geleden

Hallo,ik zit ook ongeveer op 5w, zwanger van mijn 1e kindje. Maar ik heb ook nog geen symptomen, alleen wat gevoelige borsten

één maand geleden

Ik ben ook 5 weken en voel me fitter dan ooit😂 ik heb wel gevoelige borsten maar mijn opgeblazen buik is helemaal weg. Waardoor ik dacht huh.

één maand geleden

Ik zit op 6+2 en ik heb hetzelfde! Had dit bij de eerste ook. Dus geniet er van ❤️

één maand geleden

Ooohhh wat fijn dat jullie dit allemaal ook nog niet hebben!! Laten we er dan maar nog idd van genieten 😜

één maand geleden

Ik had dit ook, maar nu 7+6 en beroerder dan ooit.

één maand geleden

Hey, ik ben 7 weken zwanger en heb ook geen klachten. Toch een echo gehad waar alles in orde was. Volgens de arts is dit niets om je zorgen over te maken. Heel veel succes met de zwangerschap

één maand geleden

Hoii, hier momenteel ook ruim vijf weken zwanger (van de tweede) en ook geen symptomen. Heb ook een kleine rondlopen van 1,5 jaar waarbij ik echt alleen rond week 8, 9 en 10 een klein beetje misselijk ben geweest. Verder had ik daar ook geen kwalen. Hopelijk stelt het je een beetje gerust 🫶🏻

één maand geleden

Hi, ben 7 weken zwanger en ook geen kwaaltjes niks. Alleen pijnlijke borsten. Donderdag eerste echo, hoop dat alles ok is💕

één maand geleden

Ik had precies hetzelfde als wat jij omschrijft en vanaf 6+1 ofzo begon het. En nu kan ik wel janken van alle symptomen en wens ik ze weg 😂 (m’n echo was goed overigens) dus wacht rustig af en betekent niks.

één maand geleden

Wauw ik ben oprecht jaloers, en ik denk dat er meer zijn. Geniet er alsjeblieft van want het kan ook zo zijn dat je ineens heel veel klachten krijgt! Lekker genieten van je zwangerschap en geloof in je lichaam, wij vrouwen zijn heel sterk! ✨✨

één maand geleden

Ik ben blij om te lezen dat er meer vrouwen zijn zonder klachten. Dat stelt mij ook wel gerust. Op het moment ben ik 6 weken zwanger en ervaar ook geen klachten. Ik heb een kort moment pijn aan mijn borsten gehad, maar daar heb ik nu geen last meer van. Spannende tijden! Nog een weekje wachten en dan heb ik mijn eerste echo.

één maand geleden

Zo fijn om jullie reacties te lezen. Ik heb deze gevoelens ook!! Vandaag 6+1 en ik merk dat mijn gedachten me echt gek maken. 🫢 Vreselijk die onzekerheid. Hoe gaan jullie ermee om? 💖