12 Reacties

24 dagen geleden

Ik had rond die termijn ook alleen nog maar last van misselijkheid en vermoeidheid. Inmiddels wel wat meer klachten erbij (ben nu 9 Weken) kan dus nog komen

24 dagen geleden

Ik ben nu 6 + 1 en ik heb echt helemaal nergens last van los van gevoelige borsten

24 dagen geleden

Hoi! Dit is mijn tweede zwangerschap. Ik heb bij beide zwangerschappen alleen pijnlijke/gevoelige borsten, moe en af en toe akelig. Voor de rest voel ik mij ook 'normaal'😊 Het is bij iedereen verschillend.

24 dagen geleden

Hey! Ik ben 6+5 en ben alleen misselijk, vermoeid en heb last van gevoelige borsten. Verder voel ik mij ook totaal niet zwanger. Ik heb vrijdag mijn 1e echo

24 dagen geleden

Reactie op AniekkM

Hey! Ik ben 6+5 en ben alleen misselijk, vermoeid en heb last van gevoelige ...
Dat zijn toch zwangerschap kwaaltjes die je beschrijft?

24 dagen geleden

Reactie op mel92!

Dat zijn toch zwangerschap kwaaltjes die je beschrijft?
Klopt. Maar ik voel mij verder niet zwanger

24 dagen geleden

Wat denk je nog meer te voelen dan?

24 dagen geleden

Ik heb dat dus ook. M’n eerste zwangerschap die helaas afgebroken is voelde ik me wel zwanger maar nu ook niet, zo gek😅

24 dagen geleden

Ik hen de ene dag veel kwaaltjes en de andere dag helemaal niets. Donderdag eerste echo, heel spannend allemaal

24 dagen geleden

Bij mijn vorige zwangerschap had ik 9 maanden geen kwaaltjes. Het hoeft niks te betekenen, maar wel spannend.

24 dagen geleden

Ik ben 6+2 en heb ook heel weinig last. Gevoelige borsten en moe, verder niks. Nog niet één keer misselijk geweest bijvoorbeeld.