Ik zit al een paar weken met sushi in mijn hoofd.... en dan alleen de rauwe zalm sushi want dat is het enige wat ik lekker vind (met een flinke lading sojasaus erover heen 馃い). Ik lees online verschillende dingen dat het slecht is ivm bacteri毛n, maar ook dat het veel goede omega's bevat voor de baby. Ik snap dat rauwe vis altijd een risico is wat je neemt tijdens het eten want ja, rauw... maar ik kan wel janken. IK WIL GEWOON ZALM SUSHI ETEN 馃槶 letterlijk elke dag denk ik er aan en als ik naar de thuisbezorgd lijst kijk met de plaatjes van de sushi springen de tranen in m'n ogen omdat het eigenlijk ook niet goed voelt als ik het ga bestellen. Ik wil het ZO GRAAG eten maar ik ga zo kwaad zijn op mezelf mocht het fout gaan..... hebben jullie hier ervaring mee? Ik ga het volgende week wel even tegen de verloskundige zeggen, misschien hebben ze andere goede idee毛n om de craving misschien te verlichten. Maar voor nu, wauw, ik zou een moord doen voor een stukje sushi met rauwe zalm en sojasaus 馃ズ馃い馃槩