22 Reacties
4 dagen geleden
Wij hebben de Hemnes vorige week gekocht in de kleinere variant. We hebben een bijpassende klerenkast erbij gekocht :)
4 dagen geleden
Wij gebruiken de grote hemnes als commode bij onze dochter nu. Deze zal doorgaan naar de baby. Er past heel veel in en tot nu toe missen wij een hangkast nog niet.
4 dagen geleden
Reactie op EnergiekeSering794768
Wij hebben de Hemnes vorige week gekocht in de kleinere variant. We hebben ...
Ja dit dacht ik ook maar het wordt dan zo krap op de babykamer vandaar dat ik zo twijfel
4 dagen geleden
Reactie op Angelbaby2024
Ja dit dacht ik ook maar het wordt dan zo krap op de babykamer vandaar dat ...
Dat begrijp ik inderdaad. Ligt uiteraard ook aan de ruimte die je hebt! Dan zou de grotere Hemnes zeker een optie zijn!
4 dagen geleden
Ik heb voor mijn zoontje van nu 1 jaar ook de grote Hemmes ladenkast, en heb daar genoeg ruimte in. Heb ook die stoffen lade inzet bakjes (Skubb) voor erin, dat werkt heel goed. Alle kleding, accessoires, lakentjes, dekentjes, kruiken, slaap benodigdheden, handdoeken en washandjes van hem zitten er allemaal in.
4 dagen geleden
Wij hebben ook een kleine babykamer en daarom voor de grote Hemnes gekozen zonder "normale" kledingkast. Nu twee jaar in gebruik en alles past er goed in. De paar jurkjes die ze heeft hang ik inderdaad aan een omgekeerd ikea kruidenrekje aan de muur boven het dressoir/de commode.
4 dagen geleden
Wij hebben voor onze kinderen de kleinste Hemnes, en zelfs daar paste alles in. Bovenste la de kleren, middelste la de luiers en toebehoren en onderste la de lakens en spuugdoeken. Paste bij ons altijd goed. De grootste zal dus zeker ook passen qua inhoud denk ik.
4 dagen geleden
Wij hebben de kleine Hemnes, zoveel dingetjes hang je niet op. Wij hebben de ikea kruidenrekjes omgekeerd boven de commode hangen. Hier kan je dan wat opzetten en wat aanhangen. Wij hebben daarnaast een kleine kallax kast waar we de grote voorraad en het beddengoed in hebben
3 dagen geleden
Wij gebruiken op de kleine kinderkamer ook de grote hemnes kast. Meer dan genoeg ruimte voor alles. Beddengoed, kleding, dikke slaapzakken, 1 lade vol met wasbare luiers etc. En dan nog een lade over voor 'rommeltjes'.
Ik ben er zeer tevreden mee. Heb geen moment een hang-gedeelte gemist
3 dagen geleden
Reactie op Djemmaxx
Hebben jullie ergens al zo’n opzetstuk kunnen vinden voor de commode die go ...
Wij staan op de kopse kant van de hemnes. Als je die ruimte hebt werkt dat prima. Hij moet idd best ver van de muur staan met zo'n opzet.
Moet er wel bij zeggen dat wij eigenlijk zelden op haar kamer verschonen maar altijd beneden😂 op de hemnes doen wij alleen de slaapzak etc aan.
2 dagen geleden
Zelf heb ik een lade kast van IKEA
Als baby nog wel te doen
Maar na enkele maanden moet je toch de spullen die je naast de aankleedkussen hebt liggen weg halen door de bewegelijkheid
En hoe ouder ze worden hoe onveilig
Als jij echt de hele luier periode door wilt gaan koop zeker niet te klein voor gemak en veiligheid
één dag geleden
Ik heb het dressoir en de hangkast en ga hem nu voor de derde ronde gebruiken. Hangkast gebruik ik voor bovenkleding en pyjama’s en de lade voor dekens en beddengoed
Het dressoir voor serieus alles
doeken washandjes luiers billendoekjes rompertjes sokken slofjes etc
Ben er heeel blij mee heel veel ruimte en hij blijft mooi. Knopjes kan je vervangen voot eigen stijl