15 Reacties

2 dagen geleden

Ja is heel normaal. Het zijn toch ook nog een beetje je darmen die je ziet. Er gaat echt een moment komen dat je met een bolle buik uit bed stapt.

2 dagen geleden

Dat is heel normaal! Geloof me, binnen kortste keren weet je niet anders dan dat je een dikke buik heb 's ochtends en 's avonds haha. Komt goed!

2 dagen geleden

In de avond is mijn buik ook erg opgeblazen, waardoor het op een indrukwekkende buik lijkt. In de ochtend is hij niet helemaal weg, maar wel een stuk minder. Volgens mij zijn het mijn darmen 😅

2 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde. Komt omdat het je darmen zijn die zorgen dat je buik opblaast gedurende de dag. Je baarmoeder zelf zit nog heel laag, vlak boven je schaambot, en komt gedurende je zwangerschap hoger te liggen. Ik kan boven mijn schaambot een kleine bolling zien, dat is mijn baarmoeder/babybuikje wat groeit.

2 dagen geleden

Heb precies het zelfde en heel normaal. Zijn inderdaad de darmen!

één dag geleden

Reactie op mariaa04

Ik heb precies hetzelfde. Komt omdat het je darmen zijn die zorgen dat je b ...
Dat lees ik hier zo veel mensen zeggen, maar is dat niet alleen bij het eerste kindje? Volgens mijn arts en ook wat ik zelf voel en zie, zit bij 16 weken mijn baarmoeder toch echt tot op/vlak boven mijn navel 🤷🏼‍♀️

één dag geleden

Reactie op Lientje90

Dat lees ik hier zo veel mensen zeggen, maar is dat niet alleen bij het eer ...
Dat is volgens mij al echt heel hoog. Hier ook een 2e kindje. Bijna 16 weken maar mijn baarmoeder zit echt nog wel redelijk onder de navel.

één dag geleden

Komt omdat het voedsel eigenlijk de maag al lager zit, al onze organen hebben plaats gemaakt. En daardoor wordt de baarmoeder en buik in het algemeen voller na eten. En in de ochtend moet je nog starten met eten. Bij mijn meiden duurde het echt lang voor ik echt een blijvend buikje had, nu heb ik die wel al zo erg dat scheren 🪒 al niet gaat, doe het op gevoel 😅 het verschilt denk ook of het de eerste keer is of de derde in mijn geval. Maar het is heel normaal en dat buikje komt snel genoeg. We moeten ook niet met andere vergelijken wat voor ons groot of klein is, of voor de ander weer anders. Als de baby maar goed 👍🏻 groeit.

één dag geleden

Reactie op Lientje90

Dat lees ik hier zo veel mensen zeggen, maar is dat niet alleen bij het eer ...
Denk dat je baarmoeder wel sneller groeit met een tweede kindje ja!

één dag geleden

O ja hier absoluut. Bij mij zijn het opgezette darmen zeker weten. In de ochtend ben ik zo’n 4 weken zwanger en in de avond 40 🤣

één dag geleden

Reactie op Jaja2

Dat is volgens mij al echt heel hoog. Hier ook een 2e kindje. Bijna 16 weke ...
Bij mij is het de derde zwangerschap en de tweede dit jaar, misschien dat het daarom zo snel al groeit 🤷🏼‍♀️

15 uur geleden

Bij mij zit er ook groot verschil tussen ochtend en avond

14 uur geleden

Reactie op wasbeer007

O ja hier absoluut. Bij mij zijn het opgezette darmen zeker weten. In de oc ...
Hahaha🤣

11 uur geleden

16+4 hier en al een lekker buikie.. Alleen in de ochtend lijk ik totaal niet zwanger en in de avond lijk ik minimaal 6 maanden ver🤣