21 Reacties

één maand geleden

Ik ben Britt en ben 25 jaar en volgens de testen in verwachting van ons 2e kindje. Ik ben in juni bevallen van ons sterrenzoontje. Ik ben nu 4weken en 5 dagen, maar dit is niet zeker omdat ik niet heb gemenstrueerd tussendoor. Alleen lopen mijn testen niet op, dus ik twijfel heel erg of het wel goed zit momenteel. Dus misschien nog een staartje van de vorige zwangerschap of gewoon heel langzaam oplopend hcg 🥹. Ik heb maandag de eerste vroege echo met 6 weken, zo spannend om te horen of het allemaal goed zit. Nog geen idee hoe we het gaan vertellen, we willen eerst zeker weten of het een nieuwe zwangerschap is

één maand geleden

Hier ook 4 weken zwanger. Ben in april bevallen van twee jongetjes met bijna 21 weken. Ik vind het mega spannend maar heb er wel een goed gevoel over. Wij gaan over twee weken op vakantie waardoor ik twijfel of ik een vroege echo wil of toch ga wachten. Vroege echo zou namelijk op 5.6 gemaakt kunnen worden maar ben echt bang dat je dan nog niets ziet en ik me tijdens m’n vakantie daar weer druk om maak.. wat zouden jullie doen?

één maand geleden

Reactie op Hophop

Hier ook 4 weken zwanger. Ben in april bevallen van twee jongetjes met bijn ...
Ik heb de keuze gemaakt om het wel te doen, ook omdat wij op vakantie gaan. Mijn verloskundige zei dat ze wel kunnen zien of er een vruzhtzak met vruchtje is, maar dat ik rekening moet houden met een niet kloppend hartje omdat dat te vroeg is

één maand geleden

Ja hier nu 4 weken ook! Heb 4x een vroege miskraam gehad, maar alsnog een rollercoaster. Dus niet helemaal jullie verhaal, maar snap die onzekerheid zooo goed. Ik hoop dat we allemaal nu het geluk hebben en qe prachtige regenboogbabies mogen krijgen ♡

één maand geleden

Ik ben ook 4 weken zwanger en in maart bevallen van een heel klein meisje. Ik heb juist gekozen voor een wat latere echo omdat ik de vorige keer bij 6 weken nog geen kloppend hartje had en me daar een week (voor niks) zorgen om heb gemaakt. Ik ben er deze keer vrij rustig onder, maar misschien komen de zenuwen nog wel

één maand geleden

Reactie op britt_1998

Ik ben Britt en ben 25 jaar en volgens de testen in verwachting van ons 2e ...
Ik helaas vandaag een negatieve test, zonder bloedverlies te hebben gehad. 🥹🥹

één maand geleden

Reactie op britt_1998

Ik helaas vandaag een negatieve test, zonder bloedverlies te hebben gehad. ...
Ah wat shit 😔

één maand geleden

Ik ben Ramona (34 jaar). Op 26 december 2023 is onze dochter Merel Friedie stil geboren met 27 weken en 2 dagen. Er is bij ons geen oorzaak gevonden. Dat maakt mijn huidige zwangerschap wel erg spannend. Heb vandaag een positieve digitale test in handen. Ben heel dankbaar dit kindje te mogen dragen.

één maand geleden

Reactie op britt_1998

Ik helaas vandaag een negatieve test, zonder bloedverlies te hebben gehad. ...
Ah wat naar! 😢 Waarschijnlijk had je nog HCG in je bloed van je vorige zwangerschap. Ik moest na mijn eerste menstruatie na de geboorte laten prikken en het was zelfs toen nog aanwezig. Na de 2e menstruatie niet meer.

één maand geleden

Reactie op Online1989

Ik ben Ramona (34 jaar). Op 26 december 2023 is onze dochter Merel Friedie ...
Jeetje wat heftig zeg! Laten we hopen dat we deze keer een fijne zwangerschap tegemoet gaan ❤️

één maand geleden

Reactie op Lientje90

Ah wat naar! 😢 Waarschijnlijk had je nog HCG in je bloed van je vorige zw ...
Ik had 3.5 week na mijn bevalling een negatieve zwangerschaptest. Dus het is wel een nieuwe zwangerschap geweest🥹

één maand geleden

Hi Melissa, Ik ben in april bevallen van mijn zoontje en verloor hem nog geen 3 dagen later. 💫 Ik ben er ook net achter dat ik 4 weken zwanger ben. Ik herken de gevoelens die je omschrijft. Zo blij, angstig en verdrietig tegelijkertijd! Als je wilt kletsen mag je mij altijd een berichtje sturen. Het zou fijn zijn om met iemand te kletsen die hetzelfde meemaakt 🌈

één maand geleden

Reactie op britt_1998

Ik had 3.5 week na mijn bevalling een negatieve zwangerschaptest. Dus het ...
Ohnee, wat een verdriet! Heel veel sterkte! Excuus als mijn reactie te kort door de bocht was

één maand geleden

Reactie op Lientje90

Ohnee, wat een verdriet! Heel veel sterkte! Excuus als mijn reactie te kort ...
Oh nee dat kon je niet weten! Is niet erg! Dankjewel🤗

één maand geleden

Ik heb een super erge bloeding gehad, ben nu zo bang dat ik een miskraam heb gehad. Woensdag hebben we de echo staan… vind het zo lang duren😔

één maand geleden

Reactie op melissavdr

Ik heb een super erge bloeding gehad, ben nu zo bang dat ik een miskraam he ...
Ahww, veel sterkte met afwachten tot woensdag! 🍀 hopelijk kon deze bloeding geen kwaad! Ik ga voor je duimen😘

één maand geleden

Reactie op melissavdr

Ik heb een super erge bloeding gehad, ben nu zo bang dat ik een miskraam he ...
Heel veel sterkte Melissa! Ik duim mee 🍀

één maand geleden

Sterke, ik duim ook voor jou🩷

één maand geleden

Ik sluit graag aan bij dit groepje.. Ik ben 4+3 weken zwanger van ons tweede kindje. Onze zoon is overleden toen hij ruim 22 maanden oud was. Hij kreeg een plotselinge hartspierziekte (niks erfelijks gevonden in DNA) en heeft dit niet overleefd. Vorig jaar september is hij overleden. Ik zou graag in contact komen met dames die in ongeveer hetzelfde schuitje zitten 🍀🦋

één maand geleden

Vandaag er achter gekomen dat de cryo terugplaatsing is gelukt Twee miskramen gehad En in mei onze zoon geboren met 22,1 weken Ben benieuwd hoe ik deze zwangerschap zal gaan ervaren Nog geen datum voor een echo, wel de nieuwe verloskundige ingelicht maar het ziekenhuis nog niet want mocht eigenlijk pas zaterdag testen 🤫 Ga deze zwangerschap niet bekend maken Dat komt door het verleden. Vele nare opmerkingen gehad en geen blijdschap vanuit de omgeving dat ik het niet doe. Zeker nu na onze zoon stil geboren is richt ik me op mezelf en me gezin