8 Reacties

6 maanden geleden

Misschien een love to dream swaddleup inbakerslaapzak?

6 maanden geleden

De pacco inbakerdoeken zijn fijn voor kleine Houdini's die kunnen ontsnappen! Wij doen een combinatie van pacco overdag en puckababy piep in de nacht. Ik vind de puckababy fijner met voeden

6 maanden geleden

Wij hadden het ook met de meyco. De puckababy vond ze helemaal niks. We hebben er nu eentje van swaddle me hetzelfde idee als de meyco alleen krijgt ze hier niet echt haar armpjes uit

6 maanden geleden

Reactie op SpeelseRiff972548

De pacco inbakerdoeken zijn fijn voor kleine Houdini's die kunnen ontsnappe ...
Haha, wij doen precies hetzelfde . Baby 4. Ook allemaal Houdini's zoals jij ze zo mooi noemt. Overdag pacco en dan nachts de piep. En dan bij maand of 3/4 als ze niet meer zo fladderen helemaal over naar de piep. Gaat hier altijd hartstikke goed. Ze slapen allemaal heerlijk. Over dag zeker 2 uur tussen iedere voeding en snacks laat hij er nu al zo 5 a 6 uur tussen. Wij hebben allerlei merken geprobeerd. Overal kwamen die handjes te voorschijn. Het is gewoon knap daarom maar de pacco. Ik vind het grappig dat als ik ze neer leggen ze uit zichzelf al de armpjes naast zich neer leggen. Al liedjes zingende inbakeren, speentje er in, binnen 5 minuten slapen ze.

6 maanden geleden

Reactie op SpeelseRiff972548

De pacco inbakerdoeken zijn fijn voor kleine Houdini's die kunnen ontsnappe ...
Die ga ik opzoeken! Dankje

6 maanden geleden

Reactie op OnbevreesdeLicht197142

Haha, wij doen precies hetzelfde . Baby 4. Ook allemaal Houdini's zoals jij ...
En dan snachts de piep? Oom omdat je die fijner vindt met voeden? Of andere reden? Want laat je ze dan tijdens het voeden in de inbaker? Of eruit?

6 maanden geleden

Reactie op DJBH

En dan snachts de piep? Oom omdat je die fijner vindt met voeden? Of andere ...
Als ik hem voed (aan de borst) haal ik ze eruit. Mijn man doet rond 23 uur een flesje afgekolfde melk. Hij laat ze ingepakt.

6 maanden geleden

Reactie op OnbevreesdeLicht197142

Haha, wij doen precies hetzelfde . Baby 4. Ook allemaal Houdini's zoals jij ...
Wat grappig, hier inderdaad precies hetzelfde! We doen de piep in de nachten omdat ik hem makkelijker vind met voeden en verschonen. Overdag slaapt ze in haar eigen bedje en laat ik de pacco gewoon liggen!