23 Reacties

één maand geleden

Zelf doe ik vaak zuivelspread, kipfilet en komkommer. Oude kaas met mayonaise en augurk. Oude kaas, mayonaise, tomaat en peper.

één maand geleden

Avocado en cherrytomaat is ook lekker! Ook lekker te combineren met oude kaas of op geroosterd brood

één maand geleden

Een gebakken ei 😍 Gekookt ei met komkommer en kipfilet Pindakaas met banaan, net ontdekt 😜 Tosti

één maand geleden

Reactie op Mei2001

Zelf doe ik vaak zuivelspread, kipfilet en komkommer. Oude kaas met mayonai ...
Zuivelspread met kipfilet en sla is ook heel lekker in een wrap

één maand geleden

De kipfilet tuinkruiden met aromat vind ik ook lekker. Lekker 'pittig' van smaak. Of een keer een kruidenkaas? Of kaas met appelstroop, of een Johma salade bijv.

één maand geleden

Eiersalade is mijn nieuwe favoriet. Niet heel gezond helaas.

één maand geleden

Plakje kaas en daarboven op wat appelstroop smeren, believe me is echt kei lekker😁

één maand geleden

Reactie op Nina3100

Eiersalade is mijn nieuwe favoriet. Niet heel gezond helaas.
Zelf maken is heel makkelijk, snel en gezond!😊

één maand geleden

Pindakaas met een klein beetje marmite en komkommer. Mayo, gekookt ei en tomaatjes. Paturain met komkommer. Boter met roerei. Geitenkaas, honing en walnoten. Of eens lunchen met yoghurt, fruit en granola?

één maand geleden

Ja! Appelstroop met kaas is het enige wat ik lekker vind op dit moment 🙈

één maand geleden

Reactie op MenF23

Dit wil ik nu 😋

één maand geleden

Hagelslag met pindakaas Jam Kaas met pesto Kaas met komkommer

één maand geleden

Vega filet american. Kaas met plakjes komkommer of tomaat.

één maand geleden

Ik doe nu flatbread met pesto, Mozarella, kip en soms wat rucola of een tomaatje tussen het tosti ijzer

één maand geleden

Reactie op MenF23

Aah! Nog iemand die dit lekker vind!😎🫶

één maand geleden

Pindakaas of een notenpasta met schijfjes appel of banaan Naturel roomkaas met blauwe bessen Niet zo gezond, maar wel lekker: speculaas op brood

één maand geleden

Off topic; even jaloers dat jullie gewoon brood en meerdere belegsoorten kunnen eten 🫠😅 Hier is het beschuitje met kaas en thats it

één maand geleden

Ehm, boterhammen worst, salade's zoals hamprei salade. Of vervang brood met een wrap. Kaasspread erop, kipfilet en rucula. Of maak een snelle couscous salade. Geitenkaas plakken zijn ook heel lekker op brood. Er is zoveel mogelijk!

één maand geleden

Reactie op StarlightX

Aah! Nog iemand die dit lekker vind!😎🫶
Haha ja! De vorige keer heb ik in de kraamweek ook alleen maar dat gegeten 😍😂

één maand geleden

Reactie op MenF23

Haha ja! De vorige keer heb ik in de kraamweek ook alleen maar dat gegeten ...
Appelstroop is ook heel goed voor je ijzer, dat van mij schommelt nogal..dus ik eet dit ook regelmatig 😄