6 Reacties

één maand geleden

Kan van de inwendige echo zijn. Je slijmvliezen zijn dunner waardoor je sneller kan gaan bloeden. Maar dit lijkt wat oud bloed. Geen zorgen ☺️

één maand geleden

Ik denk zelf dat het door de echo ook kan komen Wat ik ervan heb gelezen is dat de baarmoeder nu erg doorbloed is dus er is een kans dat er wat kan gaan bloeden bij sex bijvoorbeeld Een echo lijkt me dat ook wel te kunnen veroorzaken Als je echt ongerust bent kan je altijd de verloskundige bellen

één maand geleden

Dank jullie wel meiden. ‘s nachts en tot nu toe niks meer dus hoop maar dat dat het was 🤞🏻

één maand geleden

Ik had dat ook, ze had mij verteld dat het zou kunnen gebeuren. Was al snel helemaal weg 😊

22 dagen geleden

Vanochtend ook inwendige echo gehad en nu ook een klein beetje bloedverlies. Niet donkerrood maar gewoon licht. Ik was ook gelijk in paniek. Gelijk vk gebeld en die zei ook dat het wss door de inwendige echo komt.. maar stressen doe ik wel even. Het is soms ook met vegen, niet altijd. Ben benieuwd hoe het morgen is maar denk idd gewoon even een lichtelijke irritatie van de echo 🤞🏽☺️

22 dagen geleden

Had ik ook gehad En ook bij vorige zwangerschappen