8 Reacties

10 maanden geleden

Leuke naam! Ik vind zelf de ene schrijfwijze niet meisjesachtiger dan de andere.

10 maanden geleden

Nou een meisje in mijn flat heeft Riley echt vind ik een jongensnaam, maar zij vindt het mooi 🤩 en daar gaat het om. Want uiteindelijk zeg jij die naam voor altijd. ♾️ wat jij het mooiste vindt past het beste bij jouw jongen. Ik heb mijn jongen zijn naam gekozen en twijfel of het wel kan. Maar het zijn onze kinderen. Beide is best ugh gender neutraal. Jacky vind ik meer meisjesachtig. En de naam en karakter passen altijd samen. En nog moet ik altijd mijn achternaam spellen en zelfs voornaam ik vind het wel ja sjiek haha 😛 het maakt je trots op jouw naam. Mijn advies maar heb ik al gezegd volg jullie hart 💙

10 maanden geleden

Ik zou denk ik ook voor Jackie gaan, het kan natuurlijk allebei maar het is voornamelijk waar jullie je het beste bij voelen.

10 maanden geleden

Ik had een Jackie in de klas wat een meisje was, dus ik zou voor Jacky kiezen voor een jongen.

10 maanden geleden

Ik vind Jacky een leuke naam! Maar denk wel meteen aan een meisje. Zou dan eerder voor Jackie gaan. (Of Jack en zelf verkleinen)

10 maanden geleden

Ik vind de optie van mommy08 , Jack, die je zelf verkleint echt slim! Maar.. dat is niet de optie die jij geeft.. Ik vind “ie” zacht en lief, waar ik “y” meer stoer vind. Mijn gevoel is dat Jacky of Jackie meer een meisjesnaam is. Maar dat is omdat ik alleen maar meisjes ken met die naam en geen jongens.

10 maanden geleden

Jackie denk ik eerder jongetje. Leuke naam

10 maanden geleden

Ik ken alleen maar meisjes met de naam Jacky/Jackie. Jack vind ik meer de jongens variant en ook stoer klinken!