Hallo allemaal! Ik ben er 3 daagjes geleden achtergekomen dat ik zwanger ben, super happy ermee馃グ het voelt altijd als beetje taboe, ben nog 19 namelijk. Mijn vriend is 20, we wonen al samen met 2 slaapkamers, prima mooi plekje. Hij heeft gelukkig een vaste baan dus ook vanuit hem prima inkomsten, toch ga ik er ook een baan bij moeten zoeken. En daar komt mijn issue, ik zit nu op 7+5 weken, doodmoe, hele dag door krampen etc. etc. Heb erg veel klachten en kan alleen maar bezig zijn met de zwangerschap, niks anders. Aangezien mijn contract verloopt moet ik nu opzoek naar een nieuwe baan. Heb havo afgerond, dus middelbare diploma in de pocket, maar geen hbo/mbo diploma. Het liefst zoek ik iets waarbij ik genoeg rust kan nemen en iets vasts natuurlijk! Vanaf wanneer zou ik dit moeten doorgeven aan de leidinggevende? Ben heel bang dat als ik dit tijdens interview/inwerkperiode (1maand) doe, dat ik daardoor niet aangenomen wordt. Wil het liefst vaste uren zodat ik gewoon betaald verlof op kan nemen wanneer nodig, vindt dat ook meer dan logisch met een kleine op komst. Iemand suggesties/die misschien in hetzelfde bootje zit of heeft gezeten? Alle berichtjes zijn welkom, zolang het positief blijft natuurlijk! 馃グ