78 Reacties

茅茅n maand geleden

23 jaar, zwanger van ons eerste kindje馃尭 de veluwe馃グ

茅茅n maand geleden

Nu 25 en ik zal bevallen op mijn 26ste. Zwanger van ons eerste kindje! 馃馃徑

茅茅n maand geleden

Hoi allemaal! 19 jaar en zwanger met de 1e kleine馃グ zit nu op de 7+4 weken

茅茅n maand geleden

Reactie op Naomi_palopis

20 jaar zwanger van mijn eerste kindje omgeving enschede
Zelf 19 en nu zwanger van de 1e, heel spannend maar zijn ook enorm benieuwd!

茅茅n maand geleden

Hee, Ik ben 20 woon in Gemert (omgeving Helmond) 1e kindje en nu 6 weken zwanger. Vandaag al een mooi kloppend hartje mogen zien. 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Reactie op Dadess

Hoihoi, ik ben 22 en nu 5 weken zwanger van onze eerste kindje. 4 mei ben i ...
Wat leuk! Ik ben zelf nu op 7+4 weken en 3 mei uitgerekent.

茅茅n maand geleden

Wat leuk! Ik ben 24 jaar, heb 1 dochter van 7 maanden en nu pril zwanger van de tweede. Ik woon in Oss 馃グ

茅茅n maand geleden

23 jaar, tweede zwangerschap voor ons eerste kindje. Donderdag de 26e de eerste echo. Waarschijnlijk nu 6+1. Woon in de Provincie Groningen maar tegen Drenthe en Friesland aan.

茅茅n maand geleden

Ik ben 23 jaar, 24 als de baby geboren word 馃槉 Nu 7 weken zwanger, uitgerekend op 8 mei馃

茅茅n maand geleden

Hoi! Ik ben zwanger van me eerste kindje. Ik ben nu 25 en als de baby geboren word ben ik 26. Ik ben uitgerekend 18 mei en op dit moment 5+4 weken 馃槉

茅茅n maand geleden

24 jaar heb een kindje van bijna 4 en nu zwanger van baby nr.2 woon in omgeving Groningen 馃榿

茅茅n maand geleden

23 jaar en ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben van baby 2馃グ 1e afspraak met de vk moet nog komen, maar volgens mijn app ben ik 26 mei uitgerekend! Omgeving den bosch

茅茅n maand geleden

23 4+6 zwanger van ons eerste kindje馃グ Woon samen met mijn partner waar ik al bijna 9 jaar samen mee ben van nu 25 in Grootebroek.

茅茅n maand geleden

Reactie op Mei2001

23 4+6 zwanger van ons eerste kindje馃グ Woon samen met mijn partner waar ik ...
Uitgerekend volgens app 24 mei dus ben dan net 24 als ik mama mag worden馃グ

茅茅n maand geleden

Hi!! Ik ben 25, bijna 26 jaar. (Pril) Zwanger van 1e kindje en ik woon omgeving Zwolle 馃槉

茅茅n maand geleden

Weet niet of ik mezelf nog bij de jonge mama鈥檚 mag noemen? 馃 ik ben 27 en zal 28 zijn als mijn tweede kindje word geboren

茅茅n maand geleden

26jr & 28jr! Zwanger van ons eerste wonder馃挏

茅茅n maand geleden

Hi! Ik ben 23 jaar en zwanger van de eerste. Momenteel zit ik op week 6 馃槉 Omgeving Rotterdam. Vind het super spannend allemaal, eerste echo in de tweede week van oktober, dus nog even afwachten 馃檲

茅茅n maand geleden

Heyy, ik ben 25. Ik heb al een dochter van 3 en nu net zwanger van onze 2e. Ik zou volgens mijn eigen berekening 31 mei uitgerekend zijn, dus ik mag nog net mee doen 馃槄. Samen met mijn vriend en onze dochter verhuizen we binnen een maand naar Doorwerth.

茅茅n maand geleden

Hoi! Ik ben 25 jaar en 26 wanneer de kleine word geboren! Ik ben voor nu uitgerekend voor 27 mei! Ik woon in Middelburg 馃槉