Hoihoi! Ik ben zelf 25 jaar oud, heb een dochter van 4 en ben nu zwanger van baby 2! (Uitgerekend in mei)
Ik vind het super leuk om met andere (jonge) mamas te kletsen en elkaar op de hoogte te houden van de zwangerschap!!
Dusss: meer jonge mamas die nu net zwanger zijn en het leuk vinden om elkaar op de hoogte te houden van alles?
Laat weten hoe je heet, hoe oud je ben, of je al kindjes hebt, wanneer je uitgerekend bent en in welke omgeving je woont!!
En oja, ik woon zelf in de omgeving van Groningen :)
23 jaar, tweede zwangerschap voor ons eerste kindje. Donderdag de 26e de eerste echo. Waarschijnlijk nu 6+1. Woon in de Provincie Groningen maar tegen Drenthe en Friesland aan.
23 jaar en ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben van baby 2馃グ
1e afspraak met de vk moet nog komen, maar volgens mijn app ben ik 26 mei uitgerekend! Omgeving den bosch
Hi! Ik ben 23 jaar en zwanger van de eerste. Momenteel zit ik op week 6 馃槉 Omgeving Rotterdam. Vind het super spannend allemaal, eerste echo in de tweede week van oktober, dus nog even afwachten 馃檲
Heyy, ik ben 25. Ik heb al een dochter van 3 en nu net zwanger van onze 2e. Ik zou volgens mijn eigen berekening 31 mei uitgerekend zijn, dus ik mag nog net mee doen 馃槄. Samen met mijn vriend en onze dochter verhuizen we binnen een maand naar Doorwerth.