95 Reacties

22 dagen geleden

Hoii, ik ben 21 en woon in de omgeving van Leidschendam, vandaag 12 weken zwanger van ons eerste kindje 馃ス馃グ

21 dagen geleden

Ik ben nu 24 jaar , zwanger van mijn tweede kindje " dochtertje" ik was Zwanger mijn zoontje op mijn 20 ste 馃グ

21 dagen geleden

Hoi hoi, ik ben nu (sinds vandaag :)) 20 jaar en morgen 12 weken zwanger van mijn 1e kindje! Uitgerekend op 18-05-2025. Is er iemand hier die verstand heeft over erkenning van de vader? Situatie hier is namelijk erg ingewikkeld..

19 dagen geleden

Reactie op indy123

Hoi hoi, ik ben nu (sinds vandaag :)) 20 jaar en morgen 12 weken zwanger va ...
Erkenning kan, maar als de situatie heel ingewikkeld is zou ik m geen gezag geven. Dan heeft hij overal wat van te zeggen en moet hij je overal toestemming voor geven. Ik spreek uit ervaring en als de situatie onstabiel is doe je het jezelf alleen maar aan om hem gezag te geven.

19 dagen geleden

Reactie op MomLunaS

Erkenning kan, maar als de situatie heel ingewikkeld is zou ik m geen gezag ...
Ik moet er wel bij zeggen dat als een vader tegenwoordig erkenning krijgt, hij ook automatisch gezag krijgt. Vroeger stond erkenning en gezag los van elkaar maar nu krijgen vaders het allebei automatisch wanneer je erkenning aanvraagt

19 dagen geleden

Reactie op LindaH2410

Hii, ik ben 23 jaar oud. In verwachting van mijn eerste kindje die op 15-5- ...
Hello, Ik ben zelf ook 23 en me uitgerekende datum zal 15-5-2025 zijn

19 dagen geleden

Hoi hoi, ben 22 jaar en zwanger van de eerste. 10 mei uitgerekend en omgeving gemeente Hollandse kroon.

18 dagen geleden

Reactie op MomLunaS

Erkenning kan, maar als de situatie heel ingewikkeld is zou ik m geen gezag ...
Ik las laatst dat dat nu gekoppeld zou zijn? Dus dan even goed opletten.

18 dagen geleden

Hii, ik ben 23. Ik ben zwanger van mijn eerste wonder. Ik ben uitgerekend op 1 mei. Ik woon in Zuid-Holland

17 dagen geleden

Reactie op annaniempje

Ik las laatst dat dat nu gekoppeld zou zijn? Dus dan even goed opletten.
Klopt helemaal! Ik had na mijn reactie daar nog een comment over geplaatst 馃槉

15 dagen geleden

Hoihoi, ik ben 25 en 12 weken zwanger van ons derde kindje, inmiddels een dochter van 3 en een zoontje van 2. Als het kindje geboren wordt is mn dochter bijna 4. Wonen in Zuid-Holland. Nog meer mama鈥檚 met weinig leeftijdsverschil ertussen? Zoontje en dochter zijn 2 handen op 1 buik, dus ben benieuwd met een derde erbij馃槄

15 dagen geleden

Hoihoi, ik ben 25 en 12 weken zwanger van ons derde kindje, inmiddels een d ...
Hier ook 25 en zwanger van de tweede, ze schelen straks 20 maandjes dus ik ben heel benieuwd hoe het gaat zijn 馃グ ik woon op het randje van zuid holland