7 Reacties

5 dagen geleden

Zou er nooit volledig vanuit gaan zeker met 13 weken En ook verder dan 13 weken heb ik drie mensen in de omgeving waar het toch anders bleek te zijn

5 dagen geleden

Ik had de 13-wekenecho met 12+6. Daar gaf ik aan dat ik denk dat het een jongetje is. Toen zei ze dat zij dat ook dacht. Ik ben nog niet voor een geslachtsecho gegaan, maar ik ga er wel vanuit. Ook al was het nog vroeg.

4 dagen geleden

Ik ook met 12 en 14 weken een echo gehad en bij beide zagen ze wat ‘uitsteken’ verschillende gynaecologen. 😄 25/11 de officiële geslachtsecho dan zal ik t je laten weten 😜

4 dagen geleden

Volgens mij steekt bij beiden geslachten iets uit. Dus volgens mij betekent het niets. Even de geslachtsecho of de 20 weken afwachten

4 dagen geleden

Bij 13 weken is er ook bij meisjes nog een behoorlijke uitstulping te zien die weg heeft van een piemeltje. Vaak wordt er bij deze periode dan gezegd dat het een jongetje is en is er dus de kans op een foute inschatting.

3 dagen geleden

Nou met de 13 weken echo weet je wel wat het wordt. De nub verandert niet meer en als het duidelijk te zien is, is het zo. Vorige week ben ik ook teruggegaan met 15+ en is echt een jongen. Met mijn dochters ook bij week 13 een meisje heeft een dunne uitstulping, een jongen een lange en er zitten rondjes omheen, de nub is net een Eiffeltoren bij een jongen en bij een meisje zie je al het zit echt erin. Maar je kan altijd later nog eens gaan. Maar ik denk wel dat een echoscopiste het weer, bij mij hebben ze het altijd ♾️ extra bekeken van klopt het en dan pas zeggen wat ze zagen.

3 dagen geleden

Bij mij heeft de echoscopist 2 keer op verschillende momenten gekeken eerst met 14+5 (hier dacht ze een meisje maar kon geen 100% zekerheid geven) en daarna met 15+2 en dacht nog steeds een meisje. We kregen een jongetje.