15 Reacties

9 maanden geleden

Bij H&M hebben ze een paar MAMA jurken die mooi kunnen voor een bruiloft

9 maanden geleden

Ik zag bij zalando een mooi lichtblauwe

9 maanden geleden

Zit net te kijken maar ze hebben de meesten eraf gehaald 😅.

9 maanden geleden

Ik heb komende vrijdag ook een bruiloft en heb bij de Vero Moda deze jurk besteld, hij zit erg lekker en ziet er ook mooi netjes uit!

9 maanden geleden

Ik ben zwanger getrouwd en ik had zo’n fijne jurk waar ik mij heerlijk in kon bewegen! Ik heb bewust zonder mouwen gedaan, want met een vest/mooie sjaal omslaan ben je er ook. Het was een jurk van noppies, echt je geld waard!

9 maanden geleden

Kijk even bij tiffany maternity. Kan je online bestellen vanuit Engeland maar er zijn ook een aantal zwangerschapsboetieken in Nederland die van dit merk verkopen. Hele fijne jurken voor speciale gelegenheden !

9 maanden geleden

Ik heb een paar weken geleden ook een bruiloft gehad. 10 bestellingen verder maar uiteindelijk geslaagd bij Guts en Gusto. Ik had de blauwe (het is een heel dun mesh stofje bij de armen dus ook wel luchtig) maar zie nu dat ze hem ook zonder mouwen hebben! Heel veel stretch zit er in! Buik paste echt makkelijk. (Don't mind de vieze kinder handjes spiegel 😂)

9 maanden geleden

Hope & Ivy via ASOS, die hebben een paar maternity jurken met geborduurde bloemen echt beeldschoon!

9 maanden geleden

Ik ben in mijn vorige zwangerschap getrouwd & bruiloft van een vriendin gehad. Voor beide ben ik geslaagd bij de guts & gusto, die jurken kunnen prima met zwangerschap aan😊

9 maanden geleden

https://www.bellyfashion.nl/zwangerschapskleding/party/ Hier verkopen ze naast zwangerschapskleding en wat noppies babykleding ook feestjurken De fysieke winkel zit in Zoetermeer, fijne winkel.

9 maanden geleden

Ik heb voor mijn shoot bij lots of goodies voor 30 euro een super leuke jurk besteld, het is een plussize maat maar staat echt super leuk doordat je met het touw een strikje maakt. Ik heb de curvy monaco strik dress long.

9 maanden geleden

Ik heb toen een prachtige jurk via asos besteld. Deze is wel alleen te dragen tijdens je zwangerschap.

9 maanden geleden

Poline et Moi heeft nu een zwangerschapslijn. Hele mooie jurken!