17 Reacties

één maand geleden

Ik snap het helemaal hoor! En er is helemaal niks raars aan, ik denk dat het grote deel van de mama's hier die in verwachting zijn echt uitkijken en aftellen naar hun eerste echo. Ik heb dan wel een beetje het geluk dat ik al wat afleiding heb van onze peuter, maar ondertussen voel ik me echt al 2 weken zó belabberd terwijl ik bij mijn eerste zwangerschap tot 7 weken ongeveer echt ook nergens last van had en dan ineens super misselijk tot 12/13 weken. Probeer je op de focussen dat zo lang je geen last hebt van bloedverlies, alles gewoon verloopt in je lichaam zoals het moet en probeer je eventueel bezig te houden met sporten of afspreken met vrienden. De eerste echo gaat er sneller zijn dan je denkt. 🙈

één maand geleden

Hi! Ik herken je gevoel! Vindt het zo enorm spannend allemaal, pas 3 oktober de eerste echo. Zolang er geen bloedverlies is of erge krampen ga ik er gewoon van uit dat het goed zit. Wordt ook enorm onzeker van alle verhalen over miskramen hier☹️ probeer er niet teveel over te lezen voor mn eigen gemoedstoestand. Maar het blijft lastig. Ik heb overigens ook niet echt veel kwalen hoor, enkel wat last van mn borsten en af en toe wat steekjes.

één maand geleden

Hoiii, Ik snap je helemaal… hier zwanger na een miskraam en ook geen symptomen. 1 dag maagzuur en misselijk geweest en weer weg. Zo’n angst dat het mis gaat.. ik denk inderdaad dat we gewoon moeten wachten hoe vervelend ook.. succes!!🍀

één maand geleden

Ik ben nu 5+6 en ik had in het begin ook nergens last van. Maar met mate de dag word ik moe of gevoelige borsten en ‘s avonds hele opgezette buik. Ik denk dat het gewoon per lichaam verschilt. Ik was eerst ook bang dat het niet goed zal gaan maar denk dat je toch echt moet gaan genieten hoe lastig het soms is. En geen kwaaltjes heeft natuurlijk ook voordelen als je sommige reacties leest zijn die gewoon echt ziek er van

één maand geleden

Bij mijn eerste waren de eerste kwaaltjes een buik die je begon te zien. Echt zwangerschap kwalen kreeg ik pas bij 30 weken. Symptomen of zwanger voelen wil niks zeggen. Vooral niet omdat het je eerste keer is, je weet niet wat je moet voelen om je zwanger te voelen 😘

één maand geleden

Hey, ik heb ook weinig tot geen symptomen (7 weken). Soms een beetje krampjes, soms een beetje misselijk. Meer niet. Het verschilt gewoon heel erg per vrouw en zelfs per dag. Ik herken wat je zegt hoor over dat het lastig is om te genieten. Ik vind het ook moeilijk en ben ook bang voor slecht nieuws bij de echo. Ik probeer het te parkeren. Zolang er niks gebeurd is er nog niks aan de hand. Klinkt heel simpel, maar je weet het pas wanneer je het weet. Tot die tijd is het gewoon goed

één maand geleden

Ik snap je helemaal. Ik heb maandag de eerste echo met ruim 7 weken. En hoe onbezorgd ik was bij de zwangerschap van m’n dochter ben ik nu ook angstiger. Wel kwalen zoals misselijk en zere borsten en veel gerommel/kramp in m’n buik. Maar toch is het erg onzeker… Heb al 100 x op t punt gestaan een vroege pretecho in te boeken, maar eerder weten geeft soms ook geen garantie. Duimen maar… 🤞🏼

één maand geleden

Snap je heel goed hoor, probeer vooral die topics een beetje te vermijden hier! Kijk naar de vrolijke en positieve en volg die. Helpt mij ook een hoop 😊 want al die verhalen maken je zo onzeker!

één maand geleden

Reactie op Maddie95

Ik snap het helemaal hoor! En er is helemaal niks raars aan, ik denk dat he ...
Gelukkig ben ik niet de enige zo te lezen. Hopelijk voel je je snel beter. Dank je voor het delen en je tips💕

één maand geleden

Reactie op Judithvossx

Ik ben nu 5+6 en ik had in het begin ook nergens last van. Maar met mate de ...
Dat is zeker waar. Als alles toch goed mag gaan en ik krijg wel kwaaltjes, dan hoop ik waarschijnlijk dat ik me weer zo voel zoals nu. Dank je💕

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Snap je heel goed hoor, probeer vooral die topics een beetje te vermijden h ...
Ga ik zeker doen! Probeer mezelf niet meer gek te laten maken. Ben weer gerust gesteld na alle lieve reacties 💕

één maand geleden

Reactie op jongdejuul

Ik snap je helemaal. Ik heb maandag de eerste echo met ruim 7 weken. En hoe ...
Ik duim voor je mee maandag. Dankje voor je reactie 💕

één maand geleden

Reactie op Nomi4

Hey, ik heb ook weinig tot geen symptomen (7 weken). Soms een beetje krampj ...
Dat is zeker waar. Gewoon nuchter blijven en ‘we zien het wel’. Komt vast goed. Dank voor je reactie 💕

één maand geleden

Reactie op Roambr

Bij mijn eerste waren de eerste kwaaltjes een buik die je begon te zien. Ec ...
Dat laatste had ik nog niet over nagedacht! Zeker waar, dankje voor je reactie💕

één maand geleden

Reactie op Jannie95

Hoiii, Ik snap je helemaal… hier zwanger na een miskraam en ook geen sympto ...
Awh ik snap je! Al helemaal na een eerdere miskraam die angst! Ik hoop en duim voor je dat het goed mag gaan! Jij ook succes💕

één maand geleden

Reactie op Lori97

Hi! Ik herken je gevoel! Vindt het zo enorm spannend allemaal, pas 3 oktobe ...
Ja, daar probeer ik ook gewoon vanuit te gaan! Blijft toch spannend na het toiletbezoek of je geen bloed ziet. Zal blij zijn als deze spannende periode achter de rug is (mij kennende heb ik dan wel weer iets nieuws om me druk om te maken😝) We wachten gewoon geduldig af. 💕

één maand geleden

Hier hetzelfde, kan er totaal niet van genieten en vind het vreselijk. Ik ben vandaag bij de vk geweest om een bbz uit te sluiten. Vruchtzakje zat op de goede plek maar was nog leeg. Meette de maat voor 4 weken zwanger. Als ik m'n eisprong aanhoud zou ik minimaal 5 weken moeten zijn en als ik m'n menstruatie aanhou al 6 (cyclus van 34 dagen). Eisprong kan niet later geweest zijn want heb nu met 8dpo positief getest dus lijkt me onmogelijk dat het een late eisprong geweest is, zou betekenen dat ik al met 6 dpo positief zou testen. Alleen maar mee stres ipv zekerheid dus. Kan er totaal niet van genieten en hoop over twee weken op goed nieuws maar vrees het ergste🤞🏻😕 in iedergeval blij te lezen dat ik niet de enige ben die er niet van kan genieten