Ha dames,
Ik ben momenteel zwanger van ons eerste kindje. Uitgerekend op 10 mei dus nu bijna 6 weekjes. Dit is allemaal nieuw voor mij en we zijn dolgelukkig dat we een positieve test hadden na een halfjaar proberen( wat voelde als een eeuwigheid)
Ik heb geen symptomen. 2 weken terug had ik paar daagjes krampen, maar dat is nu over. (Volgens de VK de baarmoeder die groeit omdat ik geen bloedverlies heb gehad) Heel klein beetje gevoelige borsten maar dat lijkt steeds minder te worden. Ben niet moe, misselijk of veel plassen. Ik voel me totaal niet zwanger en ga continu van het slechte uit en kan dus niet echt genieten. Ben steeds bang dat het een miskraam word omdat ik er zoveel van lees hier en dat het straks een grote teleurstelling is.
Iedereen zegt steeds dat ik vertrouwen moet hebben en moet genieten maar we hebben pas 25 september een echo en wachten is niet mijn sterkste punt.
Ik wil gewoon graag weten of er meer dames zijn die dat (hebben) ervaren en misschien tips of motiverende woorden hebben.
Misschien piep ik over paar weekjes anders en hang ik spugend boven de pot en snap ik niet waarom ik graag symptomen wilde hebben haha! 😅