5 Reacties

8 dagen geleden

Opnieuw de huisarts bellen ik heb nu andere medicatie gekregen ( word wel vergoed) en dat helpt mij enorm kan eindelijk weer wat eten

8 dagen geleden

Thee drinken met honing verzacht de keel. Als je thee met gember en honing drinkt is dat nog beter. De gember werkt ook tegen misselijkheid namelijk en is goed voor je. Zuivel moet je even achterwege laten. Emesafene moet je idd zelf betalen en is aan de prijs. Je kunt ook Suprimal halen bij de Kruidvat of Etos, dat is een stuk goedkoper en werkt bijna hetzelfde. Probeer om je eten allemaal een beetje mild te houden zodat het minder zeer doet met overgeven. Dus even geen heel pittig of kruidig eten, maar een beetje saaie rijst ofzo.

8 dagen geleden

Heemstwortelthee werkt verzachtend. Beschermt de slijmvliezen.

7 dagen geleden

Ik heb het inmiddels al 5 weken. Metoclopramide zetpillen voorgeschreven gekregen die werken bij mij wel meer dan emesafene.

7 dagen geleden

Waterijsjes en bloed klinkt niet best.. Heb veel gespuugd en toen er bloed bijzat kwam het door gesprongen aders in de keel je spuugt dan echt teveel. Wat uiteindelijk in veel te laag kalium kan eindigen, misschien toch even overleggen? Maar ja wat bij mij helpt en zoveel moeders met HG cola en dan veel liggend drinkend. Waterijsjes helpt voor vocht, koud eten wordt beter verteerd, maar je zal zoveel tips ertegen hebben gehad en het zo zat zijn! Wens je veel sterkte ❤️