29 Reacties

19 dagen geleden

Heb ik met negen weken gedaan op aanraden van de verloskundige. Toen hadden we een goede echo en ivm wachtlijsten gaf ze het advies om dat zo snel mogelijk te doen. Zelfde dag ook ingeschreven voor kraamzorg.

19 dagen geleden

Ik heb mij maandag ingeschreven. Toen 9 weken.. echter wordt het een moeilijke puzzel of er 眉berhaupt plek gaat zijn. Ik hoor over 4 weken meer. Dus ik zou het gelijk doen!

19 dagen geleden

Kraamzorg ook maandag gedaan en daar hebben we wel een plekje :)

19 dagen geleden

Kinderopvang op aanraden van m'n schoonzusje al met 6,5 week aangevraagd en toen waren we volgens de opvang echt net op tijd. De dagen begonnen al erg vol te raken. Bizar.. Dus ook mijn advies, regel het zo snel mogelijk! 馃槝 De kraamzorg hebben wij vorige week ook al geregeld met 8,5 week

19 dagen geleden

Ik zou je niet al te veel zorgen maken hoor, dat mijn dochter bijna 8 maanden was hebben we haar aangemeld en met 9 maanden is ze begonnen. Mocht je wel nu al zeker weten naar de welke opvang je wil kan je het natuurlijk al wel regelen

19 dagen geleden

Reactie op mamavanj2023

Ik zou je niet al te veel zorgen maken hoor, dat mijn dochter bijna 8 maand ...
Mazzel zeg! Zou hier echt niet gaan.. Misschien afhankelijk van de regio

19 dagen geleden

Een dag na de positieve test hebben wij ge茂nformeerd. Dit was ook op aanraden van de kinderopvangen zelf. De vorige keer had ik vroeg een miskraam, maar zij gaven aan dat we het beste wel weer zo snel konden aanmelden, ondanks het grote risico nog op een miskraam

19 dagen geleden

Reactie op Droom1997

Een dag na de positieve test hebben wij ge茂nformeerd. Dit was ook op aanrad ...
Nog als aanvulling hierop: bij de positieve test was ik 4 weken zwanger. De vorige keer hebben we ge茂nformeerd met 5 week en een opvang had niet eens meer al onze gewenste dagen beschikbaar voor de eerste maand. Nu is dat natuurlijk wel te overbruggen, maar dat laat zien hoe druk het is

18 dagen geleden

Ik heb bij mijn eerste kind 2 jaar op de wachtlijst gestaan voor de opvang waar ze nu heen gaat

18 dagen geleden

Ik heb het deze week, dus met 6 weken, gemeld en ik had het laatste plekje. Je moet er vaak echt heel vroeg bij zijn, vooral als je drukke dagen wil.

18 dagen geleden

Ik werk zelf in de opvang, dus heb voorrang voor mijn eigen kids, maar zou het echt zsm regelen! Beter afzeggen als er toch iets niet goed blijkt te zijn, dan dat je maanden moet wachten straks!

18 dagen geleden

Oke dankjullie wel allemaal! Dan was ik er toch niet te vroeg bij haha! 鈽猴笍

18 dagen geleden

Zodra ik de eerste echo heb gehad met 7 weken heb ik dit meteen geregeld. Tevens voor kraamzorg, echt meteen regelen!

18 dagen geleden

Hey vraagje, ik zie dat meerde mensen het hebben over kraamzorg regelen. Nu zei mij verloskundige van de week dat ik kraamzorg kreeg via hun. Hoe zit dat? Is dat niet overal zo?

18 dagen geleden

Reactie op Justadutchgirly

Hey vraagje, ik zie dat meerde mensen het hebben over kraamzorg regelen. N ...
Bij ons gaven ze 2 organisaties aan waar ze goede ervaringen mee hebben, maar natuurlijk nog steeds eigen keuze waar te regelen. Maar bij ons wordt dit dus inderdaad niet vanuit de verloskundige geregeld of gedaan

16 dagen geleden

Reactie op Justadutchgirly

Hey vraagje, ik zie dat meerde mensen het hebben over kraamzorg regelen. N ...
Soms zijn ze verbonden aan een kraamzorg bureau inderdaad. Je kunt zelf ook kiezen nog voor een zzp kraamzorg, dat moet je vaak wel vroeg regelen.

12 dagen geleden

Twee weken geleden (toen 6 weken zwanger) heb ik mij, op aanraden, ingeschreven bij het kinderdagverblijf in het dorp waar wij wonen. Daar is de wachttijd 24 maanden! We zijn nu aan het ori毛nteren op andere plaatsen in de omgeving. Zijn er dames die al rondleidingen hebben aangevraagd of schrijven jullie eerst in bij meerdere plekken en plannen jullie een eventuele rondleiding later?

12 dagen geleden

Met 6 weken had ik ons ingeschreven bij 2 bureaus. Met 9 weken waren we bij de verloskundige en die zei zoek er nog een stuk of 4 en schrijf je in. Ze zei dat het echt heel schrijnend is. Maar wij wonen in Utrecht

12 dagen geleden

De wachtlijsten van kdv's is vreselijk... Wij zijn echt meer dan gezegend met dat mijn moeder gastouder is en ons kindje daar naartoe kan 鉂わ笍 Tip: ook gastouders zitten erg vol, maar ik zou zeggen spreid je kansen en schrijf je niet alleen in bij kdv's, maar ook bij meerdere gastouders en ga op gesprek om te kijken of er een klik is.

12 dagen geleden

Onze zoon gaat al naar de opvang, en een paar dagen na de positieve test van ons tweede kindje al contact gezocht met de opvang. En toen waren we zelfs al te laat. Kunnen eerste paar maanden maar 2 dagen terecht ipv 3 馃槀.