29 Reacties

12 dagen geleden

Ons zoontje zit er al, meteen voor de tweede ook aangevraagd toen ik wist dat ik zwanger was

11 dagen geleden

Zo snel mogelijk kan ik je adviseren. Op veel kinderdagverblijven hebben ze wachtlijsten..🙈 hoe eerder hoe groter de kans is dat je gelijk een plekje hebt.

11 dagen geleden

Reactie op Nomi4

De wachtlijsten van kdv's is vreselijk... Wij zijn echt meer dan gezegend m ...
Ook wat ik wou reageren, gastouders is ook een optie

11 dagen geleden

Ons zoontje zit al bij een (hele fijne!) gastouder. Nu ben ik 7w4 zwanger van de 2e en had ik gisteren gevraagd of ze over een maand of 9/10 een plekje vrij heeft voor een nieuwe baby. Zij was in elk geval heel enthousiast hahah. Uiteraard moeten we dit nog officieel regelen met het gastouderbureau waar onze gastouder bij aangesloten is, maar zou dit geen probleem moeten zijn :) dit gaan we waarschijnlijk tussen 12/16 weken vd zwangerschap regelen.

10 dagen geleden

Meteen na een positieve test ingeschreven. Bij mijn eerste hebben we 1 jaar op de wachtlijst gestaan. Gelukkig krijgen we nu bij een tweede kindje voorrang. Maar toch maar meteen weer ingeschreven.

7 dagen geleden

Ik zou zo snel mogelijk inschrijven! Ik kon vanwege gebrek aan huis (woonde nog op studentenkamer) nog niet inschrijven. Ik besloot dit pas te doen na geboorte want was erg ziek laatste trimester. Toen moet ik een jaar en 4 maanden wachten! 🥹😅 Heb wel de tijd van mijn leven gehad met mijn zoon maar had dan ook geen baan waar ik nodig was of wat belangrijk voor mij was.

7 dagen geleden

Vorige zwangerschap met 11 weken, toen kon hij pas 9 maanden later terecht voor 1 dag in de week… ze had toen al aangegeven mocht ik zwanger zijn dat ik gelijk moest doorgeven zodat ze al plekje kon reserveren en nu kon ik veel sneller.

7 dagen geleden

Gister de gastouder waar mijn zoontje zat geïnformeerd dat ik weer zwanger ben. Ze heeft gelijk een plekje gereserveerd 😇